وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

نحوه جرم گیری ماشین لباسشویی بوش

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از شستن لباس ها با ماشین لباسشویی بوش متوجه می شوید که لباس ها کاملا تمیز نشده اند و لکه و کثیفی روی آن ها باقی مانده است. یکی از کارهای بسیار مهمی که برای افزایش عمر ماشین لباسشویی خود باید انجام دهید جرمگیری صحیح و اصولی است. عدم برداشتن به موقع رسوب باعث تجمع رسوب و رسوب در قسمت های مختلف ماشین لباسشویی می شود و در نهایت ممکن است به سایر قطعات سالم نیز آسیب برساند. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش صحیح جرم گیری ماشین لباسشویی بوش را به شما آموزش دهیم. در ادامه با وبلاگ کریپتو همراه باشید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۱۱ توسط:علی موضوع: خانه و زندگی نظرات (0)

انواع کولر گازی | بهترین کولر گازی

کولر گازی که در بازار به آن اسپلیت نیز می گویند، نوعی دستگاه خنک کننده است که جایگزین دستگاه های خنک کننده قدیمی مانند کولر آبی و پنکه های سقفی شده است. این کولر گازی به کمک سیستم تبرید تراکمی کار می کند و برای استفاده در محیط های کوچک تا سالن های بزرگ مناسب است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۲۶ توسط:علی موضوع: خانه و زندگی نظرات (1)

فروش یا اجاره آپارتمان | اجاره بهترین آپارتمان

در این مدت که علاوه بر بیماری عروق کرونر، تحریم ها و تورم موجب افزایش چشمگیر قیمت مصالح ساختمانی و در نهایت کاهش قدرت خرید شهروندان شده است، خرید مسکن به آرزوی دست نیافتنی جوانان تبدیل شده است. از سوی دیگر، قرارداد مستاجر منقضی شده است و دیگر نمی توان با محدودیت های موجود به صورت سنتی برخورد کرد و باعث شده است که فناوری در جوامع به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد. مجتمع املاک با خدمات جدیدی که در این زمینه ارائه می دهد، محیط امنی را برای تراکنش های مجازی شهروندان راه اندازی کرده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۷:۱۶ توسط:علی موضوع: خانه و زندگی نظرات (0)

نحوه کاهش مصرف برق در کولر گازی | کولر گازی اسپیلت

استفاده صحیح و استفاده صحیح از کولر گازی و اسپلیت مانند هر وسیله دیگری نیازمند اطلاعاتی است که در صورت توجه به آنها علاوه بر لذت بردن از خنکی و تهویه مطبوع و هوای اسپلیت در فصل گرم تابستان از پرداخت هزینه های سرسام آور جلوگیری کنید. از مصرف برق و متقابلاً صرف نظر از آن موارد ممکن است با هزینه سنگین مصرف برق مواجه شوید. به خصوص در شرایط فعلی هزینه برق مصرفی واحدها بدون یارانه محاسبه و دریافت می شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۹:۴۳ توسط:علی موضوع: خانه و زندگی نظرات (0)

فنر لوله بازکن دستی خانگی| لوله بازکن

لوله بازکنی فنر هیدرولیک ابزار قدرتمندی است که معمولاً برای تمیز کردن قسمت هایی از سیستم لوله کشی تا طول حدود 8 متر (25 فوت) و باز کردن و تخلیه لوله های گرفته شده در خانه طراحی می شود. نحوه عملکرد فنر لوله فنری به این صورت است که یک کابل فلزی که حالت فنری دارد در امتداد فنر با نیروی مکانیکی ایجاد شده توسط موتور مته لرزش ایجاد می کند و سر فنر که حالت چرخشی دارد باعث حرکت آن به سمت جلو در مسیر. لوله می شود و به باز شدن لوله های فاضلاب گرفته شده توسط اجسام مختلف کمک می کند. در ادامه با وبلاگ کریپتو همراه باشید.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۲۶ توسط:علی موضوع: خانه و زندگی نظرات (0)

کدام میز ناهارخوری برای خانه شما مناسب است؟

دسته دیگر میز ناهارخوری ملامینه است که از نظر ظاهری شباهت زیادی به ام دی اف دارد با این تفاوت که نئوپان آن مناسبتر است و قیمت آن نیز مناسبتر است. به طور کلی کیفیت بالایی ندارد و پس از مدتی پایه های آن به اصطلاح شل می شود و به مرور زمان در معرض رطوبت آسیب می بیند، بنابراین اگر به دنبال خرید میز ناهارخوری مقاومی هستید که به دردتان بخورد. حداقل چند سال، به سراغ این مدل ها نروید!

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۱۰ توسط:علی موضوع: خانه و زندگی نظرات (0)

ویژگی های یک کلبه چوبی | کلبه چوبی

بسیاری از افرادی که باغ های خصوصی و محیط های بزرگ برای خود دارند و یا افرادی که می خواهند محیطی برای گردشگری در فضای باز ایجاد کنند از کلبه ها یا سوله های چوبی استفاده می کنند. این سازه های چوبی ویژگی های خوبی دارند که رغبت مردم به خرید آنها را افزایش داده است. از جمله این ویژگی ها می توان به زمان ساخت کوتاه، وزن سبک، ضد زلزله، زیبایی و ظاهر خاص، سازگار با محیط زیست و ... اشاره کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۸:۰۸ توسط:علی موضوع: خانه و زندگی نظرات (0)