وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

سامسونگ احتمالاً تا قبل از پایان سال 2023 از نمایشگرهای تاشو در محصولات دیگر استفاده خواهد کرد

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های تاشو را با گوشی‌های گلکسی زد فولد و زد فلیپ محبوب کند و محبوبیت آن‌ها را در سراسر جهان گسترش دهد. در همین حال، این شرکت دیدگاه مشابهی برای نمایشگرهای تاشو برای سایر محصولات خود دارد. Samsung Display می‌خواهد این فناوری تاشو در نهایت در دستگاه‌های مختلف از جمله تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای رایانه استفاده شود. در ادامه با وبلاگ کریپتو همراه باشید.

این ایده جدیدی نیست. زیرا نمایشگر سامسونگ سال هاست که پنل های تاشو را برای مصارف مختلف آزمایش می کند. با این حال، سامسونگ از این ایده دست نکشید و در حاشیه نمایشگاه Display Technology Blueprint که در 21 فوریه 2023 (2 مارس 1401) به میزبانی انجمن صنعت نمایش کره برگزار شد، بار دیگر بر چشم انداز خود تاکید کرد. فناوری نمایشگر تاشو را گسترش دهید. این شرکت بار دیگر تاکید کرد که می‌خواهد نمایشگرهای تاشو را به دستگاه‌هایی مانند تبلت، لپ‌تاپ و نمایشگر بیاورد.

در طی ارائه اخیر در اتاق بازرگانی و صنعت کره، سونگ شان جو، نایب رئیس سامسونگ دیسپلی، توضیح داد که گوشی ها قبلاً مانند آجرهای سنگین بودند. اما اکنون آنها نازک تر و سبک تر شده اند و تلفن های تاشو این روند را بیشتر می کنند. زیرا امکان استفاده از صفحه نمایش های بزرگتر را در فاکتورهای کوچکتر فراهم می کنند.

معاون سامسونگ افزود که در حال حاضر روند مشابهی در دستگاه‌های دیگر از جمله تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها و مانیتورها در حال انجام است. اگرچه افرادی که در دوران کرونا از خانه کار می کردند توجه زیادی به حمل و نقل نداشتند، اما این روند در حال تغییر است.

بعد از تلفن‌های تاشو، تبلت‌های تاشو ممکن است در جایگاه بعدی قرار بگیرند، با این فرض که لپ‌تاپ‌های تاشو به کارتان نمی‌آیند. سامسونگ حداقل از سال 2021 روی یک لپ‌تاپ تاشو 17 اینچی کار می‌کند. این شرکت رسما طرح مفهومی لپ‌تاپ تاشو را فاش کرده است تا به طرفداران دیدگاه خود را نشان دهد.

Samsung Display حتی یک نمونه اولیه به نام Flex Note را توسعه داده است که این شرکت در CES 2022 به نمایش گذاشته است. برای اطلاعات بیشتر، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

هنوز مشخص نیست لپ تاپ تاشو سامسونگ چه زمانی وارد بازار می شود. اما چند ماه پیش کارشناسان پیش بینی کردند که Samsung Display تا قبل از پایان سال 2023 وارد عرصه لپ تاپ های تاشو می شود.

 

منبع: مجله نوبل


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۵:۰۱ توسط:علی موضوع: تکنولوژی و دیجیتال نظرات (0)