وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

سامسونگ کار روی حلقه هوشمند را شروع کرده است

در دنیای اندروید، سامسونگ یکی از برترین برندهای ساعت هوشمند است و در سال های اخیر توانسته ساعت های نسبتا موفقی را روانه بازار کند. در حالی که این شرکت تخصص خود را در زمینه پوشیدنی ها ثابت کرده است، غول فناوری کره ای اکنون در حال کار بر روی یک حلقه هوشمند است. در ادامه با وبلاگ کریپتو همراه باشید.

Sammobile از رسانه نزدیک به سامسونگ به نقل از خبرگزاری های کره جنوبی می نویسد که سامسونگ کار روی پروژه حلقه هوشمند را آغاز کرده است و این حلقه می تواند فعالیت بدنی و سلامت کاربر را زیر نظر داشته باشد. گفته می شود سامسونگ در حال همکاری با چندین شرکت برای تامین قطعات و ماژول های مورد نیاز است.

سال گذشته، سامسونگ حق اختراع یک حلقه هوشمند را در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت کرد. طبق اطلاعات کیس ثبت شده، حلقه سامسونگ قرار است دارای سنسور نوری برای نظارت بر ضربان قلب و ضربان قلب باشد. کاربران احتمالا با این حلقه هوشمند می توانند گوشی، تبلت و تلویزیون را کنترل کنند.

ناظران بازار پیش بینی می کنند که حلقه های هوشمند در سال های آینده محبوبیت پیدا خواهند کرد. این حلقه های هوشمند نمایشگر نخواهند داشت بنابراین انتظار می رود در حد و اندازه ساعت های هوشمند با مشکل شارژ مواجه نشوند. البته نبود صفحه نمایش ممکن است باعث شود صاحبان ساعت های هوشمند اشتیاق به حلقه هوشمند نشان ندهند. شاید شرکت هایی مانند سامسونگ یک حلقه هوشمند با صفحه نمایش ساده و کوچک بسازند.

حلقه هوشمند یک مفهوم کاملاً جدید نیست. گجت هایی مانند Oura Ring 3، Circular Ring، Hecere NFC Ring، +Prevention Circul و Go2sleep Ring به عنوان محبوب ترین حلقه های هوشمند شناخته می شوند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۴:۱۴ توسط:علی موضوع: تکنولوژی و دیجیتال نظرات (0)