وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

مشخصات باتری آیفون 7 | باتری iphone 7

اگر شما هم جزو افرادی هستید که آیفون ۷ اپل آیفون دارند. این مقاله برای شما نوشته شده است. باتری آیفون 7 نیز مانند سایر آیفون ها پس از مدت زمانی مشخص که معمولاً دو تا سه سال است، تمام می شود. بنابراین اگر اخیرا متوجه شده اید که باتری اپل آیفون 7 شما ضعیف است یا به سرعت در حال خالی شدن است. باید بدانید که عمر باتری گوشی شما رو به پایان است.

در این صورت باید باتری گوشی خود را تعویض کنید که برای این کار باید به مراکز و فروشگاه های مربوطه مراجعه کنید. زیرا باتری آیفون 7 اپل از آن دسته باتری هایی است که کاربران نمی توانند آن را خارج کنند. تعویض این باتری اولیه بیست دقیقه طول می کشد. و خوب است قیمت تخمینی باتری آیفون 7 اصل را بدانید و اصل یا تقلبی بودن آن را بدانید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در مقاله بعدی راه های زیادی برای این کار به شما خواهیم گفت.

مشخصات باتری آیفون 7 اپل چیست؟

ظرفیت باتری آیفون 7 1960 میلی آمپر ساعت است.
این باتری یکی از باتری های لیتیوم یونی (Li-op) است و اندازه آن 15 درصد بزرگتر از باتری آیفون 6 است.
ولتاژ این باتری حدود 3.8 (V) است.
نوع باتری APN: 616-00256 است و همانطور که در بند اول ذکر شد، از نوع باتری قابل جابجایی کاربر است.
باتری آیفون 7 اصل
نتایج به دست آمده از تست باتری آیفون:
در آزمایش مکالمه مداوم با شبکه نسل سوم (3G) و مرور وب، نتایج زیر مشاهده شد:
باتری آیفون 7 اپل می تواند تا 11 ساعت و 30 دقیقه دوام بیاورد.
عمر باتری آیفون 7 اپل در حالت استندبای 10 روز است.
عمر باتری در حالت پخش مداوم موسیقی تا 40 ساعت است.
عمر باتری آیفون 7 اپل در هنگام استفاده از اینترنت LTE و 3G دوازده ساعت است.
این میزان استقامت در هنگام استفاده از وای فای چهارده ساعت است.
همچنین تعداد پخش مداوم ویدیو تا 13 ساعت می باشد و این اعداد نشان از ظرفیت بالای این باتری دارد.

بررسی وضعیت باتری آیفون

باتری گوشی یکی از مهم ترین اجزای گوشی است که در هنگام خرید باید به ویژگی های آن توجه کرد. اگر مدت هاست که آیفون 7 اپل آیفون دارید یا می خواهید موبایلی از این مدل بخرید، بهتر است به سلامت باتری گوشی خود توجه کنید. آیفون 7 آیفون اپل این گزینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. بنابراین کاربر می تواند سلامت باتری گوشی خود را تعیین کند. در عین حال کاربر می تواند ببیند کدام برنامه ها یا برنامه های موجود در گوشی از باتری زیادی استفاده می کنند. عمر باتری به این معنی است که هر بار شارژ کامل گوشی چندین ساعت دوام می آورد. نمی توانید انتظار داشته باشید که عمر باتری بعد از دو سال مانند روز اول باشد. و باید این واقعیت را بپذیرید که پس از اتمام عمر باتری، باید آن را تعویض کنید.

عواملی که می تواند به باتری آیفون 7 شما آسیب برساند و عمر باتری را به تاخیر بیاندازد عبارتند از:

اگر می خواهید آیفون ۷ اپل شما بیشتر از حد معمول دوام بیاورد، باید با عواملی که باعث آسیب باتری می شوند آشنا باشید:
یکی از این ویژگی ها زمانی است که گوشی خود را برای شارژ وصل می کنید. پس از اتمام فرآیند شارژ به شما اطلاع داده خواهد شد. مثلاً شب ها گوشی خود را شارژ می کنید و تا صبح آن را از برق جدا می کنید. این یکی از آسیب زاترین دلایل باتری آیفون 7 اپل است، همچنین نباید چندین ساعت متوالی گوشی خود را بدون شارژ رها کنید، می توانید نکات کامل شارژ گوشی موبایل خود را در قسمت مقاله بخوانید.

یکی دیگر از عواملی که روی گوشی تاثیر می گذارد، افتادن روی سطح سخت و ضربه زدن به باتری آیفون 7 اپل آیفون است. برای اینکه باتری آیفون 7 اپل آسیب نبیند، بهتر است آن را در معرض هوای گرم یا سرد قرار ندهید. همچنین استفاده از شارژرهای بی کیفیت و باتری های غیر اورجینال به باتری آیفون 7 اپل آسیب جدی وارد می کند.پس استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی را فراموش کنید.

راهکارهایی برای بهبود عمر باتری آیفون 7 آیفون اپل

آیفون 7 عمر باتری آیفون اپل پس از مدتی تمام می شود، اما راه حلی برای به تاخیر انداختن پایان عمر باتری وجود دارد. تلفن خود را از دمای بسیار بالا یا بسیار پایین دور نگه دارید. همچنین به زمان شارژ نیز توجه کنید و پس از شارژ آن را برای مدت طولانی به برق متصل نکنید. به عبارت دیگر، باید مراقب باشید که گوشی را برای مدت طولانی بدون شارژ نگه ندارید. .. برای آسیب رساندن به باتری آیفون 7. تا آنجا که ممکن است باید از آیفون اپل اجتناب شود یکی دیگر از مسائلی که بر باتری آیفون 7 تأثیر می گذارد، به روز رسانی برنامه های تلفن است. و توصیه می شود آپدیت خودکار برنامه را متوقف کنید تا باتری آیفون 7 آیفون اپل بدون تنظیم انرژی زیادی را هدر ندهد.

علاوه بر این باید توجه داشت که خطاهای برنامه ها انرژی زیادی را از باتری و حتی باتری های واقعی می گیرد و بهتر است تا حد امکان برنامه های مورد نیاز خود را آپدیت کنید. همچنین باید از نصب های غیر کاربردی خودداری کنید. برنامه ها. از کارهای غیر ضروری خودداری کنید و با مراجعه به تنظیمات گوشی با پر مصرف ترین اپلیکیشن ها آشنا شوید. یکی دیگر از این راه حل ها غیرفعال کردن تنظیمات کم مصرف است، این گزینه در آیفون 7 آیفون اپل به صرفه جویی در مصرف باتری کمک می کند. آیفون 7 آیفون اپل بسیار کارآمد است، در صورت تمام شدن عمر باتری آیفون 7 آیفون اپل به تدریج شاهد تخلیه سریع باتری و تخلیه ناگهانی آن خواهید بود، بنابراین در صورت عدم تعویض باتری آیفون 7 اپل. آیفون، تورم را خواهید دید. باتری را می سوزانید و داغ می شوید و بوی بدی می دهید.

اگر باتری آیفون 7 اپل متورم و داغ شد چه باید کرد؟

اگر دیدید باتری آیفون 7 اپل در حال بزرگ شدن و داغ شدن بیش از حد است، بهتر است آن را در ظرف نسوز یا گلی قرار دهید.
نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در صورت آتش سوزی از آب برای خاموش کردن آتش استفاده نکنید. زیرا آب با لیتیوم واکنش می دهد و باعث آتش سوزی می شود. اگر باتری آیفون 7 اپل آیفون آتش گرفت یا آتش گرفت، بهتر است بدانید که در این حالت خارج کردن باتری ممکن است به گوشی شما آسیب برساند و حتی باعث انفجار آن شود، پس بهتر است گوشی را خاموش و روشن کنید. به مراکز مربوطه و متخصصان ماهر مراجعه کنید برای کاهش هزینه باتری می توانید از فروشگاه هایی که باتری با گارانتی معتبر ارائه می دهند نیز خرید کنید.

۶ مرحله برای تعویض باتری آیفون ۷ اپل

  1. برای تعویض باتری آیفون 7 اپل آیفون ابتدا باید ال سی دی گوشی را جدا کنید تا آسیبی نبینند. نکته اصلی این است که با باز کردن آیفون 7 اپل آیفون، ضد آب بودن آن از بین می رود. به این ترتیب وقتی گوشی باز می شود و استیکر روی قسمت جدا می شود، اگر استیکر را پس ندهید، گوشی شما خاصیت ضدآب خود را از دست می دهد.
  2. در ابتدا بهتر است گوشی خود را کمتر از 20 درصد شارژ کنید و حتما گوشی را خاموش کنید.
  3. سپس دو پیچ کوچک پایین گوشی را باز کنید. برای شل شدن چسب قسمت پایینی آیفون 7، بهتر است از سیستم گرمایشی مانند سشوار استفاده کنید تا جداسازی صفحه نمایش راحت تر شود.
  4. سپس با استفاده از ساکشن کاپ سعی کنید قسمت پایین صفحه گوشی را جدا کنید.
  5. به تدریج این جداسازی را ادامه دهید تا کل صفحه از گوشی جدا شود.
  6. در مرحله بعد، باید باتری آیفون 7 را با بازکردن چهار پیچ رابط و جدا کردن کانکتور از آیفون اپل جدا کنید. پیچ باید باز شود. موتور تپت را بردارید. اکنون می توانید باتری آیفون 7 اپل را با جدا کردن لبه نوار چسب باتری و تعویض باتری جدید جدا کنید. به همین ترتیب می توانید باتری آیفون 7 اپل آیفون را تعویض کنید اما برای احتیاط بهتر است با کارشناسان این حوزه مشورت کنید تا درصد خطای شما صفر شود.

آیا تا به حال برای خرید باتری آیفون در اصالت کالا با مشکل مواجه شده اید؟

آیا تا به حال یک باتری آیفون خریده اید و پس از مدت کوتاهی باتری آن ضعیف کار می کند؟

هر جا برای خرید باتری آیفون می روید به شما می گویند اورجینال است و بعد می بینید که مشکل دارد؟

یک بار برای همیشه باتری آیفون خود را بخرید!

باتری آیفون 7 پلاس به صورت کاملا اورجینال 100 به فروش می رسد اصل کالا

یکی از عوامل اصلی در عملکرد بهتر آیفون شما باتری باکیفیت است و در بیشتر مواردی که از باتری غیر اصلی استفاده می شود، گزارش شده است که عملکرد آیفون به شدت کاهش می یابد و گاهی اوقات باعث ریستارت یا لوپ می شود.

بنابراین اصل بودن یا نبودن باتری تأثیر زیادی بر عملکرد تلفن همراه شما خواهد داشت.

قیمت های پایین تری که در سایت های دیگر می بینید صرفاً به این دلیل است که باتری معمولی در بازار وجود دارد و گارانتی ندارد.

آیفون 7 پلاس توسط پورت لایتنینگ شارژ می شود و قابلیت شارژ بی سیم را ندارد.

لطفا با اطمینان خرید کنید

مشخصات فنی باتری

ظرفیت: 2900 میلی آمپر ساعت
باتری لیتیوم پلیمری
باتری آیفون 7 پلاس از فناوری لیتیوم یونی استفاده می کند که سریعتر شارژ می شود و دوام بیشتری نسبت به نسل های قدیمی باتری های لیتیوم یون دارد. با شروع iOS 12.1، سری‌های آیفون 7 و 8 عملکرد بهتری دارند و برای جلوگیری از خاموش شدن غیرمنتظره دستگاه، شارژ باتری را مدیریت بهتری دارند، این ویژگی مختص مدیریت عملکرد باتری آیفون است و سایر محصولات اپل اینگونه نیستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ظرفیت باتری بر اساس زمان، به بخش جزئیات محصول مراجعه کنید.

تعویض باتری آیفون

علاقه مندان به محصولات اپل می توانند در صورت تمایل با افزودن یک مجموعه آچار تعمیری به سبد خرید، باتری گوشی را با توجه به سامانه «خودم می توانم انجام دهم» را تعویض کنند.

همچنین اگر ساکن تهران هستید، می توانید گزینه نصب در محل را فعال کنید تا تعمیرکار تخصصی آیفون در منزل یا محل کار، باتری آیفون شما را تعویض کند.

سیستم آموزش تعمیرات سرویس اپل با عنوان "من خودم می توانم انجامش دهم":
آموزش گام به گام تعویض باتری آیفون 7 پلاس
راهنمای گام به گام باز کردن گوشی و سپس نحوه جدا کردن باتری از بدنه.

نحوه تعویض چسب پشت باتری آیفون 7 پلاس
تابلوهای تعویض باتری آیفون
درصد سلامت باتری (کمتر از 80%)
شارژ سریع تخلیه
آیفون را خاموش کنید
باتری را باد کنید
به طور کلی میانگین عمر باتری آیفون ها بین 1 تا 3 سال است و باید هر چند وقت یک بار آن را تعویض کنید تا باتری قابلیت های اولیه خود را از دست ندهد.

 

منبع: support.apple


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۹:۳۷ توسط:علی موضوع: تکنولوژی و دیجیتال نظرات (0)