وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

آیا شیشه سرامیکی برای گوشی های منحنی مناسب است؟

گوشی های جدید معمولا دارای لبه های خمیده هستند. یعنی عینک تخت یا دو بعدی و دو بعدی برای این گوشی ها مناسب نیست. زیرا لبه ها و گوشه های صفحه نمایش را نمی پوشانند و همچنان در معرض خطر هستند.

شیشه سرامیکی در مدل های 2 بعدی، 2.5 بعدی و سه بعدی نیز موجود است. (تفاوت گلس تخت با شیشه 2.5 بعدی و سه بعدی را بخوانید.) یعنی طوری طراحی شده اند که لبه های گوشی را به خوبی می پوشانند و از نظر لبه های خمیده مشکلی ندارند.

آیا شیشه سرامیکی با شیشه با روکش سرامیکی تفاوت دارد؟
آره. شیشه روکش سرامیکی یک لایه نازک است که روی شیشه معمولی استفاده می شود. اگرچه این شیشه از شیشه های معمولی دوام بیشتری دارد، اما در کل با شیشه های سرامیکی متفاوت است. کل ضخامت شیشه سرامیک از یک ماده بوده و پوشش اضافی ندارد.

چگونه شیشه سرامیکی نصب کنیم؟
اکنون که می دانید شیشه سرامیکی چیست، مزایای شیشه سرامیکی را نسبت به شیشه های دیگر می دانید. اگر قصد خرید این شیشه را دارید باید نحوه نصب آن را نیز یاد بگیرید. نصب شیشه های سرامیکی کاملا مشابه شیشه های دیگر است. فرقی نمی کند.

شیشه سرامیکی با توجه به برند سازنده خود در دو مدل چسبی و بدون چسب عرضه می شود. معمولا مدل ها چسبی یا تمام چسب هستند یا فقط دور آن چسب دارند که همچنان می توانید آن را به دلخواه درست کنید.

در این ویدئو نحوه نصب شیشه منحنی فول چسب به طور کامل توضیح داده شده است. شما می توانید این ویدئو را مشاهده کنید و مراحل نصب شیشه را به صورت صحیح و دقیق انجام دهید.

آیا قیمت شیشه سرامیکی نسبت به سایر شیشه ها بیشتر است؟

البته بستگی به نوع شیشه دارد. اما قیمت شیشه های سرامیکی به طور کلی در اندازه یک شیشه سه بعدی نسبتاً بالا است. مشابه قیمت شیشه یا شیشه نانو. بنابراین تفاوت چندانی بین این گل ها وجود ندارد. اما گلهایی با کیفیت بسیار بهتر و گرانتر نیز وجود دارد. در اینجا بهترین برند گلس گوشی سامسونگ را معرفی کرده ایم. به عنوان مثال شیشه سی پی + مکس که یک شیشه 5 لایه فوق العاده قدرتمند است قیمت بالاتری نسبت به نمونه سرامیکی دارد.

 

https://fonishop.com/product-category/glass/ceramic-glass/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۶:۱۵ توسط:علی موضوع: نظرات (0)