وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

عضلات را در دوچرخه سواری درگیر کنید | دوچرخه سواری

رشته دوچرخه سواری توسط بارون کارل فون دریس در سال 1817 اختراع شد که در مطالب قبلی در مورد تاریخچه این وسیله کاربردی صحبت کردیم که می توانید تاریخچه دوچرخه سواری و ورزش دوچرخه سواری را بخوانید. چیزی که کارل فون دریس اختراع کرد آن چیزی نبود که ما می دانیم و به عنوان دوچرخه از آن استفاده می کنیم. مخترع آلمانی ماشینی اختراع کرد که با حرکت دادن پاها حرکت می کرد و این اختراع به حرکت سریعتر در باغ های سلطنتی کمک کرد.

حتما می دانید که دوچرخه سواری برای همه مفید است و به طور کلی هر ورزش و فعالیت بدنی بهتر از ورزش نکردن است. اما آیا می دانستید که فواید دوچرخه سواری فراتر از فواید فیزیکی است؟ در این مقاله 9 مزیت قابل توجه دوچرخه سواری را از سایت دوچرخه سواری ارائه می دهیم که باعث می شود شادتر و سالم تر زندگی کنید. در این مقاله به موضوعاتی از قبیل: (عضلات درگیر در دوچرخه سواری، فواید دوچرخه سواری در لاغری و سربالایی و دانش دوچرخه سواری) پرداخته ایم.

دوچرخه سواری یکی از ساده ترین ورزش هایی است که به عنوان یک فعالیت بدنی متوسط ​​برای بدن لازم است. این فعالیت علاوه بر ورزش بودن، به عنوان وسیله ای برای حمل و نقل در سراسر دنیا شناخته می شود. دوچرخه سواری به گنجاندن فعالیت بدنی در زندگی روزمره شما کمک می کند. از کودکان تا سالمندان، همه به راحتی می توانند زندگی سالم تری را انتخاب کنند.

فواید دوچرخه سواری و ماهیچه های درگیر در دوچرخه سواری را بشناسید!
بدن انسان برای عملکرد طبیعی به فعالیت بدنی نیاز دارد. حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی برای سلامتی طولانی مدت ضروری است. دوچرخه سواری علاوه بر فواید سلامت جسمانی، فواید اجتماعی و روانی بسیاری دارد که آن را به یک سرگرمی لذت بخش تبدیل می کند. مزایای دوچرخه سواری به شرح زیر است.

عضلات را در دوچرخه سواری درگیر کنید

دوچرخه سواری ورزشی است که همیشه با رکاب زدن زیاد همراه است. معمولاً تصور می شود که دوچرخه سواری فقط شامل تقویت عضلات ران و ساق پا می شود. اما رشته مهیج دوچرخه سواری یک تمرین کلی برای بدن است و حرکات آن همه قسمت های بدن را فعال می کند. عضلات بازو تحت تأثیر قرار می گیرند و در حالی که تعادل دوچرخه حفظ می شود، تقویت می شوند.

بر اساس مطالعات انجام شده، پس از جلسات منظم دوچرخه سواری و وقفه های دوچرخه سواری در کودکان، پیشرفت های قابل توجهی در سلامت استخوان ها و ماهیچه ها ثبت شده است. تنفس در دوچرخه سواری بسیار مهم است که به تقویت تنفس صحیح کمک می کند و همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالای ماهیچه ها، آمادگی هوازی را افزایش می دهد.

عملکرد قلب و عروق را در دوچرخه سواری بهبود می بخشد

یکی دیگر از فواید دوچرخه سواری در صبح این است که وضعیت و عملکرد قلب را بهبود می بخشد زیرا در حین دوچرخه سواری ضربان قلب تندتر از حد معمول است و این امر باعث تمرین قلب می شود که به ارتقا و تقویت سلامت کمک می کند. مطالعات مربوط به فواید دوچرخه سواری برای قلب و فعالیت در حین دوچرخه سواری در مردان میانسال نتایج مثبتی را از نظر عملکرد قلبی عروقی گزارش کرده است.

در مقایسه با افراد کم تحرک، افرادی که در فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی و دویدن شرکت می کردند، عملکرد قلبی عروقی بهتری داشتند. گفتنی است بهترین زمان برای دوچرخه سواری صبح و عصر اول است زیرا بدن انرژی بیشتری دارد و با دوچرخه سواری در زمان مناسب می توانید از مزایای دوچرخه سواری در سربالایی بهره مند شوید.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۵:۲۰ توسط:علی موضوع: مطالب داغ نظرات (0)