وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

ویژگی های یک کلبه چوبی | کلبه چوبی

بسیاری از افرادی که باغ های خصوصی و محیط های بزرگ برای خود دارند و یا افرادی که می خواهند محیطی برای گردشگری در فضای باز ایجاد کنند از کلبه ها یا سوله های چوبی استفاده می کنند. این سازه های چوبی ویژگی های خوبی دارند که رغبت مردم به خرید آنها را افزایش داده است. از جمله این ویژگی ها می توان به زمان ساخت کوتاه، وزن سبک، ضد زلزله، زیبایی و ظاهر خاص، سازگار با محیط زیست و ... اشاره کرد.
چوب مورد نیاز برای ساخت یک کلبه چوبی
برای ساخت کلبه های چوبی از درختانی با چوب قوی استفاده می شود. درختانی مانند کاج که در قسمت های سرد رشد می کنند و برگ های سوزنی شکل دارند. این درختان دارای بهترین و بادوام ترین نوع چوب بوده و در طول سالیان متمادی در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. چوب مورد نیاز برای ساخت کلبه های چوبی از کشورهای همسایه و یا به میزان کمتری از درختان خانگی تامین می شود.
ویژگی های یک کلبه چوبی
1- یکی از جنبه های علاقه زیاد به کلبه های چوبی و محبوبیت آنها، زیبایی و ظاهر خاص چوب است که به عنوان سبکی در دکوراسیون خانه حتی در نمای داخلی ساختمان ها نیز استفاده می شود.
2- مورد بعدی سازگاری چوب با محیط است. استفاده از سازه های دیگر مانند خرید سایبان به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و پلاستیک برای محیط زیست مضر بوده و تجزیه ناپذیر است.
3- مورد سوم زمان کوتاه ساخت این سازه هاست. کلبه های چوبی سبک هستند و نسبت به اندازه سازه ها زمان کمتری برای آماده سازی نیاز دارند. می توان گفت کلبه چوبی در کمتر از 3 ماه به طور کامل ساخته می شود.
4- کیفیت بالا و مقاومت خوب کلبه های چوبی در مقاومت در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران.
5- همگام با محیط. از آنجایی که چوب جزئی از طبیعت است، می تواند به خوبی با آن سازگار شود. هنگامی که هوا سرد و رطوبت زیاد است، چوب رطوبت را حفظ کرده و از ورود آن جلوگیری می کند. در مقابل وقتی رطوبت زیاد باشد آن را به محیط داخلی منتقل می کند که باعث تهویه هوای داخل می شود.

ویژگی های یک کلبه چوبی

قیمت کلبه چوبی آماده
کلبه های چوبی مانند سایبان هم آماده هستند و هم قابل سفارش. قیمت سوله و کلبه چوبی به نوع چوب استفاده شده و سایر مصالح به کار رفته در ساختمان بستگی دارد. در نوع آماده قیمت مشخص شده است. اما برای انواع سفارشی، بسته به اینکه چه اقلامی اعمال شود و چه موادی با توجه به میل خریدار استفاده شود، قیمت متفاوت است.
برای اطلاع از قیمت سوله و کلبه چوبی می توانید از جایی که می خواهید آن را خریداری کنید یا قیمت آن را در فضای مجازی بیابید.

نتیجه

با توجه به توضیحات ارائه شده در این مقاله، به خوبی می دانید؛ کلبه های چوبی آماده نوعی سازه ساخته شده از چوب است که برای فضاهای باز مانند باغ ها و پارک های بزرگ برای استفاده شخصی یا گردشگری استفاده می شود.
چوب به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر رطوبت و عوامل خارجی گزینه مناسبی و دوستدار محیط زیست است.
در کلبه های چوبی به همراه چوب درختانی مانند کاج از آهن و فلزات نیز استفاده می شود. در لایه بیرونی صفحات فلزی و آهنی، پانل های چوبی تعبیه شده است و حتی می توان داخل این کلبه ها را با سیمان، گچ و موارد مشابه پوشاند.
همچنین برای کف کلبه های چوبی می توان از سرامیک و پارکت و فاکتورهای مشابه استفاده کرد. در کل کلبه چوبی مانند ویلا است با این تفاوت که در زمان بسیار کوتاه تری ساخته می شود و برای محیط زیست مضر نیست.


در صورت تمایل به خرید سوله و کلبه چوبی آماده به قسمت تماس با ما توصیه می شود. کارشناسان و متخصصان ما می توانند با راهنمایی خود ابتدا نیازسنجی دقیق انجام دهند و سپس با توجه به نیاز شما محصولی کاملا کاربردی را انتخاب کنند. یاد آوردن؛ برای طراحی، ساخت و حتی فروش سوله ها و همچنین انتقال آنها به محل مورد نظر، قطعاً باید با یک شرکت معتبر و با تجربه همکاری کنید.

قیمت کلبه چوبی آماده
برای اطلاع از نحوه خرید انواع سوله نیز می توانید به سایت فروشگاه ما مراجعه نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. توجه داشته باشید که قبل از خرید یا ثبت سفارش حتما از اعتبار تولید کننده و سایت فروشگاهی آن اطمینان کامل داشته باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۸:۰۸ توسط:علی موضوع: خانه و زندگی نظرات (0)