وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

کدام میز ناهارخوری برای خانه شما مناسب است؟

دسته دیگر میز ناهارخوری ملامینه است که از نظر ظاهری شباهت زیادی به ام دی اف دارد با این تفاوت که نئوپان آن مناسبتر است و قیمت آن نیز مناسبتر است. به طور کلی کیفیت بالایی ندارد و پس از مدتی پایه های آن به اصطلاح شل می شود و به مرور زمان در معرض رطوبت آسیب می بیند، بنابراین اگر به دنبال خرید میز ناهارخوری مقاومی هستید که به دردتان بخورد. حداقل چند سال، به سراغ این مدل ها نروید!

استانداردهای میز و صندلی ناهارخوری

هنگام خرید یک میز و صندلی ناهارخوری ایده آل علاوه بر زیبایی و انتخاب سبک مورد نظر خود باید به استانداردهای اولیه و همچنین راحتی بدن خود توجه کنید. در راهنمای خرید میز ناهار خوری به شما یادآوری می کنیم که انتخاب یک میز و صندلی مناسب را برای شما آسان کنیم.

چگونه یک میز خوب طراحی کنیم؟

اولین مسئله ای که هنگام خرید میز و صندلی ناهارخوری با کیفیت به ذهن می رسد، ارتفاع میز و صندلی هایی است که باید با هم هماهنگ شوند. موضوع بعدی صندلی و تکیه گاه آن است. لازم به ذکر است زمانی که روی صندلی می نشینید، ارتفاع میز باید تا سینه شما باشد و تکیه گاه صندلی با نشیمنگاه خود زاویه 90 درجه ایجاد کند. موضوع دیگر پایه های میز و صندلی است. به فاصله بین پایه ها توجه کنید. هرچه این فاصله بیشتر باشد، دوام کمتر و پایه ها صاف تر، استحکام میز و صندلی بیشتر می شود. اما گاهی به دلیل زیبایی در طرح ها، منحنی می شوند که باید توجه داشته باشید که این منحنی ها نباید از حد معقولی بیشتر باشد. نکته آخر در این زمینه نحوه چسباندن پایه ها به روی میز و نشیمنگاه صندلی است که در هنگام اتصال این قطعات هرگز نباید از چسب چوب استفاده کرد زیرا پس از مدتی شل شده و جدا می شوند. روش صحیح اتصال این قطعات استفاده از دوخت فلزی، میخ و پرس می باشد پس حتما در هنگام خرید به نحوه اتصال قطعات دقت کنید. با دانستن نکات طلایی راهنمای خرید میز ناهارخوری، انتخاب خوبی خواهید داشت.


کدام میز ناهارخوری برای خانه شما مناسب است؟

آنچه در خرید شما اهمیت دارد سلیقه و سبک خانه شماست. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند آن انتخاب هوشمندانه تر را انجام دهید. بدیهی است که اولین چیزی که به ذهن شما می رسد شکل میز شماست. مستطیل، مربع، دایره یا هر شکل دیگری در عملکرد آن تاثیری ندارد و مهم اندازه و سبک خانه شماست. اگر خانه ای با فضای کم دارید پیشنهاد می کنیم میز گرد چون فضای کمتری را اشغال می کند اما در نظر داشته باشید که بهتر است یک میز 4 تا 6 نفره داشته باشید زیرا هر چه قطر آن بیشتر باشد سختی آن بیشتر می شود. رسیدن به مرکز جدول است. اما اگر سبک خانه شما کلاسیک است و مساحت زیادی دارد، بهتر است از میزهای مستطیلی استفاده کنید. این میزها به اصطلاح فضا پر می شوند و جلوه خاصی به دکوراسیون منزل شما می دهند. نکته ای که ممکن است افراد کمی به آن توجه کنند رنگ میز است. شاید ندانید اما رنگ میز ناهارخوری در دکوراسیون منزل، گرمای فضا و همچنین اشتهای مهمانان تاثیر بسزایی دارد، پس مراقب رنگ انتخابی خود باشید. قبل از خرید حتما فضایی که میز در آن قرار می گیرد را اندازه بگیرید، زیرا فضا باید به اندازه ای باشد که به راحتی دور میز حرکت کرده و صندلی را در جای خود حرکت دهید. توجه به نکات خرید میز ناهارخوری شما را به دکوراسیون اولیه نزدیک می کند.

انواع میز ناهار خوری

میز ناهار خوری در اشکال مختلفی مانند مستطیل، دایره، مربع و بیضی تولید می شود که می خواهیم در ادامه با مزیت های انواع میز ناهار خوری آشنا شویم.

میز ناهارخوری مستطیلی

در اکثر خانه ها میزهای مستطیلی به چشم می خورد زیرا سبک کلاسیک دارد اما در فضای مدرن می گنجد و می توانید در دو سبک مدرن و کلاسیک از آن استفاده کنید. اگر گوشه های تیز میز به شما حس دفتر و کارمندی می دهد، پیشنهاد می کنیم برای صمیمی شدن فضا از گل و گیاه و تزئینات مینیمال استفاده کنید.

میز ناهار خوری دایره ای شکل

این میزها به دلیل نداشتن گوشه بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب هستند و اگر قطر میز زیاد باشد دسترسی به فضای میانی مشکل می شود. هنگام خرید این مدل از میزها دقت کنید که تک پایه نباشند زیرا میزهای گرد یک پایه معمولاً استحکام بالایی ندارند و پس از مدتی اگر پایه به درستی به بدنه متصل نشود، ایستایی خود را از دست می دهد. .

میز ناهار خوری بیضی شکل

این نوع میزها به دلیل سادگی و در عین حال زیبایی خاص از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. میزهای بیضی از نظر اندازه بزرگتر از میزهای گرد و کوچکتر از میزهای مستطیلی هستند. برای بهتر جلوه دادن میزتان پیشنهاد می کنیم از آن در مکان های کوچک و باریک استفاده کنید اما می توانید میز خود را در هر قسمتی از خانه قرار دهید زیرا به خوبی با فضا سازگاری دارد.

 

https://www.dehkadehchoob.com/product-category/dining-table/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۱۰ توسط:علی موضوع: خانه و زندگی نظرات (0)