وبلاگ كريپتو وبلاگ كريپتو .

وبلاگ كريپتو

مزاياي بسترهاي استخدامي براي كارفرمايان | استخدام

قبل از هر چيز بهتر است با مزاياي سايت هاي كاريابي و كاريابي در ايران آشنا شويد. پلتفرم هاي كاريابي مزاياي زيادي دارد كه هم براي كارفرمايان و هم براي جويندگان كار مناسب است. با استفاده از فضاي وب به مخاطبان بيشتري دسترسي داشته باشيد اينترنت يك پديده جهاني است و هر روز كاربران بيشتري به آن دسترسي دارند، در حالي كه در اكثر كشورهاي پيشرفته استفاده از اينترنت بسيار زياد است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۴:۵۷ توسط:علي موضوع: موفقيت نظرات (0)

آيا لابياپلاستي به باكرگي آسيب مي رساند | لابياپلاستي

خير بسياري از افرادي كه براي جراحي زيبايي واژن اقدام مي كنند دختران باكره هستند. لابياها در قسمت بيروني ناحيه تناسلي قرار دارند و پرده بكارت حدود 2-3 اينچ در داخل لابيا قرار دارد، بنابراين اين دو هيچ ارتباطي با يكديگر ندارند. پس اين عمل در دختران باكره ممنوع نيست. اما در دختران باكره در صورت تمايل به اين جراحي توصيه مي شود بعد از 19-18 سالگي تا زماني كه تغييرات هورموني و بلوغ كامل شود براي اين عمل اقدام كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۶:۲۴ توسط:علي موضوع: تكنولوژي و ديجيتال نظرات (0)

كدام ميز ناهارخوري براي خانه شما مناسب است؟

دسته ديگر ميز ناهارخوري ملامينه است كه از نظر ظاهري شباهت زيادي به ام دي اف دارد با اين تفاوت كه نئوپان آن مناسبتر است و قيمت آن نيز مناسبتر است. به طور كلي كيفيت بالايي ندارد و پس از مدتي پايه هاي آن به اصطلاح شل مي شود و به مرور زمان در معرض رطوبت آسيب مي بيند، بنابراين اگر به دنبال خريد ميز ناهارخوري مقاومي هستيد كه به دردتان بخورد. حداقل چند سال، به سراغ اين مدل ها نرويد!

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۱۰ توسط:علي موضوع: خانه و زندگي نظرات (0)

عضلات را در دوچرخه سواري درگير كنيد | دوچرخه سواري

رشته دوچرخه سواري توسط بارون كارل فون دريس در سال 1817 اختراع شد كه در مطالب قبلي در مورد تاريخچه اين وسيله كاربردي صحبت كرديم كه مي توانيد تاريخچه دوچرخه سواري و ورزش دوچرخه سواري را بخوانيد. چيزي كه كارل فون دريس اختراع كرد آن چيزي نبود كه ما مي دانيم و به عنوان دوچرخه از آن استفاده مي كنيم. مخترع آلماني ماشيني اختراع كرد كه با حركت دادن پاها حركت مي كرد و اين اختراع به حركت سريعتر در باغ هاي سلطنتي كمك كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۵:۲۰ توسط:علي موضوع: مطالب داغ نظرات (0)

تكنيك هاي پيش بيني فوتبال | پيش بيني بازي فوتبال

براي يك كاربر، نداشتن تكنيك در حين بازي مانند باخت است. يك شرط‌بند خوب مي‌داند كه نمي‌تواند همه شرط‌ها را تنها با استفاده از يك تكنيك ثابت برنده شود. استفاده صحيح از هر تكنيك شرط بندي، در مكان مناسب، تعيين مي كند كه چقدر در شرط بندي مهارت داريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۵۹ توسط:علي موضوع: مطالب داغ نظرات (0)

راهنماي خريد انواع لوازم آرايشي با كيفيت

انتخاب لوازم آرايشي مناسب يكي از مهم ترين عوامل زيبايي و مراقبت از پوست است. استفاده از لوازم آرايشي نامناسب براي پوست باعث ايجاد ناراحتي هاي پوستي مانند خشكي، قرمزي، حساسيت و لك و چين و چروك مي شود، بنابراين خريد لوازم آرايشي و انتخاب برندهاي مناسب بسيار مهم است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۶:۴۶ توسط:علي موضوع: زيبايي و سلامت نظرات (0)

آرملات چيست | بتن ريزي آرملات

آرملات ممكن است براي بسياري از افراد نامي ناآشنا باشد، بنابراين در ابتدا توضيح مختصري و مفيدي در اين زمينه خواهيم داشت تا درك خوبي از آن داشته باشيد و بتوانيد در فعاليت ها و همچنين صنعتي، تجاري، اداري، آموزشي از آن استفاده كنيد. و هر نوع فعاليت از چيزي كه داري استفاده كن

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۹:۱۵ توسط:علي موضوع: تكنولوژي و ديجيتال نظرات (0)