وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

مزایای بسترهای استخدامی برای کارفرمایان | استخدام

قبل از هر چیز بهتر است با مزایای سایت های کاریابی و کاریابی در ایران آشنا شوید. پلتفرم های کاریابی مزایای زیادی دارد که هم برای کارفرمایان و هم برای جویندگان کار مناسب است. با استفاده از فضای وب به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید اینترنت یک پدیده جهانی است و هر روز کاربران بیشتری به آن دسترسی دارند، در حالی که در اکثر کشورهای پیشرفته استفاده از اینترنت بسیار زیاد است.

یکی از مزیت های مهم سایت های استخدامی برای کارفرمایان، اطلاعات گسترده در وب است. زیرا از سراسر کشور به این بسترها دسترسی دارند و بسیاری از جویندگان کار به آن مراجعه می کنند و حتی اگر از راه دور به دنبال نیروی کار باشند، این اطلاعات صد در صد به نفع آنها خواهد بود.

به صرفه بودن

هنگامی که یک آگهی استخدام ارسال می کنید، می توانید هر چقدر که می خواهید پرداخت کنید. در واقع، اگر کمپین خود را به طور موثر مدیریت کنید، می توانید پول زیادی را پس انداز کنید. ضمن جذب متقاضیانی که مناسب ترین فرد برای استخدام شما هستند. برای جامعه هدف خود ایمیل و پیامک ارسال کنید اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک سطح آگاهی جامعه هدف را افزایش می دهد و کارفرمایان می توانند نیروی کار مورد نظر خود را بسیار سریعتر پیدا کنند.

انعطاف پذیر و بادوام

خب همانطور که می دانید اینترنت به شما انعطاف زیادی در کنترل پست ها و برنامه های دریافتی می دهد. اگر در روزنامه می نویسید و می خواهید آگهی شغلی خود را اصلاح کنید، احتمالاً باید برای یک آگهی کاملاً جدید هزینه کنید. با ارسال پست‌های آنلاین، اکثر پلتفرم‌های استخدام به شما این امکان را می‌دهند که پست شغلی خود را هر زمان که بخواهید ویرایش، به‌روزرسانی یا حذف کنید.
روزنامه ها و سایر رسانه های چاپی بسته به چرخه انتشارشان عمر بسیار کوتاهی دارند. اکثر نشریات طبقه بندی شده دارای چرخه انتشار دو هفته ای هستند، به این معنی که آگهی شما فقط برای مدت زمان نسبتاً کوتاهی مشاهده می شود. از سوی دیگر، پست‌های شغلی آنلاین، توسط نویسنده یا وب‌سایت میزبان حذف می‌شوند.

تسریع در استخدام

گزینه دیگری که در سایت های استخدامی و برای کارفرمایانی که هنوز موفق به یافتن نیروی کار مناسب نشده اند، گزینه تسریع در استخدام است. روش کار به این صورت است که کارفرمایان می توانند از این سرویس برای افزایش سرعت دریافت رزومه از متقاضیان استفاده کنند. درج بنر در وب سایت، اطلاعات اختصاصی، تبلیغات جسورانه و. . . یکی از خدماتی است که به منظور دیده شدن بیشتر تبلیغات انجام می شود. البته در برخی از سایت های کاریابی انجام این خدمات با هزینه همراه است.

تبلیغات شغلی پویا تر

ارسال شغل به صورت آنلاین یا از طریق سیستم های رسانه های اجتماعی به شما این فرصت را می دهد که در تبلیغات خود خلاق تر باشید. به عنوان مثال، می توانید یک ویدیوی کوتاه بسازید و آن را به تبلیغ خود پیوست کنید.

مدیریت آسان رزومه های دریافتی

یکی دیگر از مزایای بسترهای استخدامی برای کارفرمایان، مدیریت آسان رزومه است. به این ترتیب می توان آنها را مرتب و دسته بندی کرد و رزومه های مورد نظر را به علاقه مندی ها اضافه کرد و سایر رزومه ها را حذف کرد و حتی آنهایی که در آینده استفاده می شوند را در پوشه ای جداگانه نگهداری کرد.

معایب بسترهای استخدامی

البته این سایت ها علاوه بر تمامی مزیت های ذکر شده دارای معایبی نیز هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. هزینه ها می توانند پیچیده باشند بسته به پلتفرم آنلاینی که استفاده می کنید، ممکن است مجبور باشید برای ارسال آگهی خود هزینه اشتراک یا سایر هزینه ها را بپردازید.

جذب افراد جویای کار نامناسب

همانطور که قبلا ذکر شد، برای افراد بسیار آسان است که برای شغل آنلاین اقدام کنند. البته این هم می تواند یک نکته منفی باشد. ارسال موقعیت های شغلی به صورت آنلاین معمولا منجر به صدها متقاضی می شود که بسیاری از آنها برای شغل شما مناسب نیستند و در نتیجه کیفیت کار شما پایین می آید.

رقابت زیادی وجود دارد

فرآیند اصلی این است که همه ثبت نام کرده و رزومه ارسال می کنند، بنابراین پست شما می تواند به سرعت در زیر سایر پیشنهادات قرار گیرد. این باعث می شود برای نوردهی مناسب هزینه بیشتری بپردازید یا خطر دیده نشدن را بپذیرید. بهترین سایت های کاریابی در ایران بهترین سایت های استخدامی کارلنسر، جابینجا، ایران تلنت، ای-استخدام، استخدام ایران، سامانه استخدام آنلاین، کارلیب، سه جابز، کابوم، کاریاب ایران و ایران جاب هستند.

اگر به دنبال شغل خاصی هستید پیشنهاد می کنم مراحل یافتن و ساخت رزومه از سایت های معرفی شده را دنبال کنید و سپس برای شغل مورد نظر اقدام کنید و منتظر بمانید تا خیلی زود شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.
همانطور که در ابتدا اشاره شد، از طریق بسترهای استخدامی در ایران، می توانید بدون نیاز به تجربه کاری شغل مورد نظر خود را در تخصص خود بیابید. پس بهتر است ابتدا پورتفولیوی خود را افزایش دهید و رزومه خود را دقیق کنید تا در اسرع وقت شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

مرجع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۴:۵۷ توسط:علی موضوع: موفقیت نظرات (0)