وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

راهنمای خرید انواع لوازم آرایشی با کیفیت

انتخاب لوازم آرایشی مناسب یکی از مهم ترین عوامل زیبایی و مراقبت از پوست است. استفاده از لوازم آرایشی نامناسب برای پوست باعث ایجاد ناراحتی های پوستی مانند خشکی، قرمزی، حساسیت و لک و چین و چروک می شود، بنابراین خرید لوازم آرایشی و انتخاب برندهای مناسب بسیار مهم است.

لوازم آرایشی متنوع با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد، اما باید در انتخاب لوازم آرایشی مناسب دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این قسمت از دنیای مد خیس نکاتی را آورده ایم که با توجه به آن ها می توانید انتخاب خوبی داشته باشید.

راهنمای انتخاب ریمل

ریمل یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین لوازم آرایشی برای افزایش زیبایی و جذابیت چشم ها می باشد. در خرید ریمل دقت کنید و در هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:

به نوع ریمل توجه کنید

ریمل انواع مختلفی دارد، ریمل پودری که به صورت پودری است و مژه های شما را مانند مژه مصنوعی زیبا و جذاب می کند. ریمل کرمی که حجم و عمق زیادی به مژه ها می دهد و برای افرادی که مژه های بلوند و نازک دارند بسیار مناسب است اما این نوع ریمل ممکن است خیلی زود زیر چشم شما کثیف شود.

ریمل های مایع کاربرد زیادی دارند و در دو نوع حلال ضد آب و آب به فروش می رسند. ریمل های ضد آب ماندگاری بسیار بالایی دارند و برای شناگران و افراد لنزدار و افرادی که به دلیل حساسیت چشم اشک می ریزند مناسب است. ریمل ضد آب به سختی برداشته می شود و مژه ها ممکن است کنده شوند.

به نوع مژه های خود توجه کنید

اگر مژه های پرپشت اما کوتاهی دارید، به سراغ ریمل های بلند کننده بروید.
اگر مژه های بلندی دارید و می خواهید با یک ریمل خوب به آن ها حجم دهید، از ریمل های حجم دهنده استفاده کنید.
اگر می خواهید مژه های خود را با ریمل حالت دهید، ریملی را با برس منحنی انتخاب کنید.
اگر می‌خواهید مژه‌هایتان را هم بلند کنید و هم حجم دهید، سراغ ریمل‌هایی بروید که روی آن‌ها نام lash difinig نوشته شده است.
اگر می خواهید مژه هایتان خوش فرم باشند و به هم نچسبند، از ریمل های جداکننده استفاده کنید.
لوازم آرایشی با کیفیت

به برس ریمل توجه کنید

کسانی که می خواهند مژه هایی مشکی و حجیم داشته باشند ریمل هایی با برس های پرپشت و پرمو انتخاب کنند زیرا این برس ها می توانند مواد بیشتری را روی مژه ها منتقل کنند.
کسانی که می خواهند مژه های بلندتری داشته باشند و مژه های پرپشت اما کوتاهی داشته باشند بهتر است از ریمل با برس نازک استفاده کنند.
اگر می خواهید مژه های خوب، پرپشت و بلندی داشته باشید، حتما سراغ ریمل با برس خمیده بروید.
اگر می‌خواهید گوشه‌های مژه‌هایتان بلند و پرپشت باشد تا چشم‌هایتان کشیده‌تر به نظر برسد، از برس‌های مخروطی استفاده کنید.
اگر قسمتی از مژه‌هایتان نسبت به قسمت‌های دیگر پشت کمتری دارد، می‌توانید به راحتی با استفاده از ریمل با برس توپی، تنها قسمت مورد نظر را ریمل بزنید.
برای اینکه مژه های خود را کاملا صاف کنید، از ریمل با برس ساعت شنی استفاده کنید و ریمل را با حرکات دایره ای بزنید.
ریمل با برس حباب دار حجم زیادی به مژه ها نمی دهد، در عوض از چسبیدن مژه ها جلوگیری می کند.
انواع برس ریمل

به رنگ ریمل دقت کنید

ریمل علاوه بر مشکی در رنگ های دیگری مانند یاقوتی، بنفش، قهوه ای و ... نیز موجود است، یکی از آن ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. اگر مو و چشم روشنی دارید، می توانید از ریمل قهوه ای هم استفاده کنید.

نکات دیگر برای انتخاب ریمل مناسب

امروزه برندهای تقلبی زیادی در بازار وجود دارد، پس حتما با یک فرد با تجربه به خرید بروید. برخی از برندها تنها یکی از لوازم آرایشی خوب آنهاست، پس اگر ریمل برند قابل قبولی است، به این معنا نیست که حتما کرم پودر خوبی دارد.
ریمل را در فروشگاه امتحان نکنید زیرا بسیاری از افراد از تستر ریمل استفاده کرده اند.
هرگز ریملی نخرید که برای مدت طولانی در فروشگاه بماند.
اگر پس از استفاده از ریمل جدید، چشمان شما ملتهب شد، استفاده از ریمل را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۶:۴۶ توسط:علی موضوع: زیبایی و سلامت نظرات (0)