وبلاگ كريپتو وبلاگ كريپتو .

وبلاگ كريپتو

بهترين ليزر پوست در اصفهان كجاست؟

مجموعه ليزر مدرن با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در اصفهان تاسيس شد. دليل نامگذاري مجموعه به ليزر مدرن، استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. اين نام نشان دهنده گستردگي و به روز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از بهترين ليزر پوست در اصفهان را مي توانيد در اين كلينيك پيدا كنيد. اين دستگاه شامل:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۸:۱۰ توسط:علي موضوع: زيبايي و سلامت نظرات (0)

ويژگي هاي يك كلبه چوبي | كلبه چوبي

بسياري از افرادي كه باغ هاي خصوصي و محيط هاي بزرگ براي خود دارند و يا افرادي كه مي خواهند محيطي براي گردشگري در فضاي باز ايجاد كنند از كلبه ها يا سوله هاي چوبي استفاده مي كنند. اين سازه هاي چوبي ويژگي هاي خوبي دارند كه رغبت مردم به خريد آنها را افزايش داده است. از جمله اين ويژگي ها مي توان به زمان ساخت كوتاه، وزن سبك، ضد زلزله، زيبايي و ظاهر خاص، سازگار با محيط زيست و ... اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۸:۰۸ توسط:علي موضوع: خانه و زندگي نظرات (0)

چگونه مطمئن شويم مبل انتخابي ما متناسب با دكوراسيون اتاق است؟

مبل راحتي كلمه اي آشنا است كه در بين مردم رايج است. آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه مبل چيست و تا به امروز يك مبل بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟ در اين مقاله مي خواهيم اطلاعات جالبي در مورد ويژگي هاي مناسب يك مبل در اختيار شما قرار دهيم. اگر قصد خريد مبل راحتي را داريد، بهتر است اين مقاله را از دست ندهيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۲:۴۹ توسط:علي موضوع: تكنولوژي و ديجيتال نظرات (0)

كيفيت و عملكرد باتري آيفون 6

باتري آيفون 6 به دليل كيفيت بالا و اصالت به يكي از پرفروش ترين باتري هاي آيفون در ايران تبديل شده است. اين باتري در تست هاي مختلف عمر نمرات بسيار خوبي از خود به جاي گذاشته است. در تست مكالمه بدون وقفه حدود 13 ساعت، در تست مرور وب و استفاده از اينترنت 10 ساعت، در تست Wi-Fi تا 11 ساعت، در تست پخش موسيقي تا 50 ساعت و در تست پخش بدون وقفه ويدئو تا 10 ساعت طول كشيد. است. اين باتري در حالت استندباي تا 10 روز دوام مي آورد و در مجموع 61 ساعت دوام دارد كه امتياز قابل قبولي است. استقامت عمومي به اين معناست كه اگر يك ساعت كامل در روز از گوشي استفاده كنيد و گوشي در بقيه روز در حالت آماده به كار باشد، باتري تا 61 ساعت يا دو روز و نيم شارژ نگه مي دارد. همچنين مي توانيد به چند نكته مهم براي افزايش عمر، كيفيت و كارايي باتري ها توجه كنيد. اين نكات عبارتند از:

  • برنامه هاي گوشي خود را به روز كنيد.
    اگر به بلوتوث يا GPS نياز نداريد آن ها را خاموش كنيد.
    هنگام شارژ از تلفن همراه استفاده نكنيد
    آيفون را بيش از حد شارژ نكنيد
    نور گوشي خود را روي حالت خودكار قرار دهيد.
    وقتي شارژ گوشي زير ده درصد است از گوشي خود استفاده نكنيد.
    در قسمت در حال اجرا برنامه را كامل كنيد
    از جابجايي تصاوير پس زمينه متحرك خودداري كنيد.

 

فروش اينترنتي باتري آيفون 6 اصل در راياستور
اگر به دنبال خريد آنلاين باتري آيفون 6 يا هر باتري آيفون ديگري هستيد؛ شما مي توانيد با خيالي آسوده خريد خود را در سايت رايا استور انجام دهيد و از هزينه هاي اضافي جلوگيري كنيد. براي بررسي قيمت باتري هاي مختلف نيز مي توانيد به اين سايت مراجعه كنيد.

 ظرفيت باتري آيفون 6
همچنين در بالا ذكر شد كه ظرفيت باتري معمولي آيفون 6 1810 ميلي آمپر ساعت است و باتري بهبود يافته آيفون 6 داراي ظرفيت 2270 ميلي آمپر ساعت است. ولتاژ هر دوي اين باتري ها 3.82 ولت است و هر دو از بهترين نوع باتري ها يعني باتري هاي ليتيوم يوني هستند كه اين سوال را در ذهن ما ايجاد مي كند كه كدام يك از اين دو باتري بهترين باتري براي آيفون 6 است.

هر كدام از آنها مزاياي خود را دارند. باتري معمولي آيفون 6 براي اين موبايل ساخته شده و بيشترين سازگاري را با آن دارد و براي تاچ و ال سي دي آيفون 6 باتري ايده آلي است. از طرف ديگر، اگر زياد از گوشي خود استفاده مي كنيد و نياز به شارژ طولاني تري داريد، باتري هاي پيشرفته آيفون 6 براي شما بهتر هستند.


تعويض باتري آيفون 6
اگر باتري آيفون 6 آسيب ديده و قصد تعويض آن را داريد، پيشنهاد مي كنيم آن را توسط تعميركار ماهر تعويض كنيد. تعويض باتري آيفون در صورتي كه اشتباه انجام شود مي تواند صدمات جبران ناپذيري به گوشي هاي اپل وارد كند. آسيب هايي مانند آسيب لمس يا ال سي دي به گوشي. اما اگر مي خواهيد خودتان باتري را تعويض كنيد، ما فقط مي توانيم شما را راهنمايي كنيم. براي تعويض باتري آيفون به يك پيچ گوشتي 3.4 ميلي متري، يك مكنده و يك كاردك نياز داريد. به طور خلاصه ابتدا بايد پيچ ​​هاي دو طرف شارژر گوشي را باز كرده و ساكشن كاپ را در قسمت وسط و بالاي دكمه هوم قرار دهيد و كمي به سمت چپ آن را به آرامي زير ال سي دي قرار دهيد و ال سي دي را به آرامي برداريد. سپس بايد پيچ ​​هاي اتصال باتري قبلي به گوشي را باز كنيد، باتري جديد را تعويض كنيد و پيچ ها را ببنديد. اما هنگام تعويض باتري آيفون 6 بايد بسيار مراقب باشيد:

  1. قبل از تعويض باتري، شارژ آيفون را به كمتر از 25 درصد كاهش دهيد تا احتمال انفجار يا آتش گرفتن باتري در اثر خم شدن يا ضربه تصادفي كاهش يابد.
    ساكشن كاپ نبايد روي دكمه Home قرار گيرد.
    از وارد كردن فشار زياد به تلفن همراه با كاردك خودداري كنيد.
    تحت هيچ شرايطي براي تعويض باتري از نيروي بيش از حد استفاده نكنيد. ممكن است ال سي دي موبايل بشكند يا مشكل جدي داشته باشد.
    بعد از تعويض باتري بايد آيفون را كاليبره كنيد و اين كار به اين صورت است كه يكبار آن را تا 10 درصد خالي كنيد و سپس باتري را تا 100 درصد شارژ كنيد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۰:۴۱ توسط:علي موضوع: نظرات (0)