وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

بهترین لیزر پوست در اصفهان کجاست؟

مجموعه لیزر مدرن با هدف انقلاب و پیشرفت در پزشکی زیبایی در اصفهان تاسیس شد. دلیل نامگذاری مجموعه به لیزر مدرن، استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه پوست، مو و لاغری می باشد. این نام نشان دهنده گستردگی و به روز بودن خدمات این کلینیک زیبایی است. نمونه ای از بهترین لیزر پوست در اصفهان را می توانید در این کلینیک پیدا کنید. این دستگاه شامل:

دستگاه کندال (مدل جنرال مکس پرو); توسط متخصصین پوست آمریکایی به عنوان بهترین لیزر موهای زائد تایید شده است.
فوتونا (مدل SP Dynamic); برنده جایزه بهترین لیزر پوست آمریکا
ویرا و مگاسون: بهترین و به روزترین دستگاه برای رفع چاقی موضعی سفت و نرم.

معمولا زمانی که افراد تصمیم به لیزر می گیرند، با انواع دستگاه ها مواجه می شوند و شما با نام های مختلفی مواجه می شوید. در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین انواع این نوع لیزرها آشنا کنیم. تا بتوانید با توجه به نوع پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

کلیه دستگاه های تخصصی در زمینه لیزر پوست در اصفهان در کلینیک زیبایی لیزر مدرن موجود می باشد. قبل از هر جلسه درمانی، پزشک ابتدا پوست شما را ارزیابی می کند و سپس بهترین وسیله ای را که بیشترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد انتخاب و توصیه می کند.

 

بهترین لیزر پوست در اصفهان
لیزر موهای زائد چیست و بهترین دستگاه رفع موهای زائد در اصفهان چگونه عمل می کند؟
لیزر موهای زائد یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است. این روش اولین بار در سال 1996 توسط دانشمند روکس اندرسون، فارغ التحصیل دانشگاه MIT در ایالات متحده کشف شد. آقای اندرسون دریافت که امواج مو با طول موج های خاص می تواند فولیکول های مو را بدون تأثیر بر سلول های پوست اطراف هدف قرار دهد. این روش خیلی زود به یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد در جهان تبدیل شد.

اصول اولیه لیزر موهای زائد این است که امواج لیزر با طول موج خاصی به پوست ساطع می شوند. این امواج در طول موج هایی هستند که توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب می شوند. ملانین باعث رنگ تیره مو می شود و این انرژی دریافتی فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف مو یا جذب گرما از بین می برد.

بهترین دستگاه رفع موهای زائد در اصفهان
از بهترین لیزرهای پوست در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دستگاه IPL
نور پالس شدید IPL به معنای سیستم های نور پالس شدید است. این یک لیزر نیست، بلکه لامپ های فلاش زنون است که نور چند طول موج و غیر منسجم تولید می کند که می تواند تأثیرات متفاوتی بر ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و با انتخاب فیلترهای مناسب می توان آن ها را انتخاب کرد تا به اثر مورد نظر برای اهداف خاص دست یافت.

دستگاه IPL روشی پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد و جوانسازی پوست و روشن شدن لک های صورت و همچنین اثرات سطحی جوش های صورت (آکنه) می باشد. دستگاه IPL لیزر نیست اما کارایی یکسانی دارد. ارزان تر است و سریعتر عمل می کند.

 

دستگاه IPL با پالس نور شدید برای از بین بردن موهای صورت، پا، پشت و ناحیه تناسلی به آرامی و ایمن استفاده می شود. نبض های عصبی که روی فولیکول های مو متمرکز می شوند، گرما ایجاد می کنند و بدون سوزاندن یا آسیب رساندن به پوست، آن ها را از بین می برند. دستگاه حذف موهای زائد IPL سریع و کاملا بدون درد است.

عوارض جانبی نادر است اما می تواند شامل قرمزی و تورم در محل درمان باشد که به سرعت برطرف می شود.

IPL کاندیدای مناسبی برای بهترین دستگاه مو در اصفهان برای افرادی با پوست روشن و موهای تیره است، زیرا IPL رنگدانه داخل فولیکول مو را هدف قرار می دهد. بسیاری از افراد با این روش حذف کامل موهای زائد را تجربه می کنند، اگر موها دوباره رشد کنند نازک و ریز می شوند.

 

لیزر دایود
لیزر دایود برای رفع موهای زائد در طول موج های پالسی 800 یا 810 نانومتر موجود است. جذب این طول موج در ملانین تا حدودی کمتر از لیزرهای الکساندریت و یاقوت و بیشتر از Nd: YAG و IPL است. با توجه به گستردگی تنظیمات طول پالس و انرژی، کاربرد وسیعی دارد و برای پوست های تیره قابل استفاده است. اگر فردی دانش و تجربه کامل نداشته باشد می تواند پوست خود را بسوزاند. این دستگاه برای نژاد ایرانی مناسب است.

 

فواید داوود
- دارای عمق نفوذ بیشتر از الکساندریت
- کاهش خطر ناشی از نبض یکنواخت
- خنک کننده سطح
- قابل استفاده برای پوست های تیره

 

http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/غیر مجاز می باشدmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۸:۱۰ توسط:علی موضوع: زیبایی و سلامت نظرات (0)