وبلاگ كريپتو وبلاگ كريپتو .

وبلاگ كريپتو

انواع كولر گازي | بهترين كولر گازي

كولر گازي كه در بازار به آن اسپليت نيز مي گويند، نوعي دستگاه خنك كننده است كه جايگزين دستگاه هاي خنك كننده قديمي مانند كولر آبي و پنكه هاي سقفي شده است. اين كولر گازي به كمك سيستم تبريد تراكمي كار مي كند و براي استفاده در محيط هاي كوچك تا سالن هاي بزرگ مناسب است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۲۶ توسط:علي موضوع: خانه و زندگي نظرات (1)

فروش يا اجاره آپارتمان | اجاره بهترين آپارتمان

در اين مدت كه علاوه بر بيماري عروق كرونر، تحريم ها و تورم موجب افزايش چشمگير قيمت مصالح ساختماني و در نهايت كاهش قدرت خريد شهروندان شده است، خريد مسكن به آرزوي دست نيافتني جوانان تبديل شده است. از سوي ديگر، قرارداد مستاجر منقضي شده است و ديگر نمي توان با محدوديت هاي موجود به صورت سنتي برخورد كرد و باعث شده است كه فناوري در جوامع به طور گسترده مورد استفاده قرار گيرد. مجتمع املاك با خدمات جديدي كه در اين زمينه ارائه مي دهد، محيط امني را براي تراكنش هاي مجازي شهروندان راه اندازي كرده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۷:۱۶ توسط:علي موضوع: خانه و زندگي نظرات (0)

نحوه كاهش مصرف برق در كولر گازي | كولر گازي اسپيلت

استفاده صحيح و استفاده صحيح از كولر گازي و اسپليت مانند هر وسيله ديگري نيازمند اطلاعاتي است كه در صورت توجه به آنها علاوه بر لذت بردن از خنكي و تهويه مطبوع و هواي اسپليت در فصل گرم تابستان از پرداخت هزينه هاي سرسام آور جلوگيري كنيد. از مصرف برق و متقابلاً صرف نظر از آن موارد ممكن است با هزينه سنگين مصرف برق مواجه شويد. به خصوص در شرايط فعلي هزينه برق مصرفي واحدها بدون يارانه محاسبه و دريافت مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۹:۴۳ توسط:علي موضوع: خانه و زندگي نظرات (0)