وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

قیمت احتمالی سری گوشی‌های ردمی K60 مشخص شد

طی ماه گذشته شاهد معرفی اولین سری از گوشی های مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 بودیم که هر کدام با ارائه امکانات ویژه سعی در تشویق مشتریان به خرید دارند. در ادامه با وبلاگ کریپتو همراه باشید.

ردمی به زودی از سری جدید گوشی های رده بالای خود رونمایی خواهد کرد. این برند که همواره محصولاتی با قدرت سخت افزاری بالا و قیمت مناسب عرضه می کند، مطمئنا مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به گوشی های هوشمند است. حالا جزئیات جالبی در مورد نسل بعدی پرچمداران این شرکت به گوش می رسد که بسیاری از کاربران مدت ها منتظر آن بودند.

به گفته افشاگر معروف Digital Chat Station، سری Redmi K60 از شارژ بی سیم سریع، نمایشگر 2K و حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی با رم 16 گیگابایتی بهره می برند و جالبتر اینکه قیمت آنها نسبت به نسل قبل تغییری نخواهد کرد.

جزئیات فاش شده از Digital Chat Station مطابق با شایعات اخیر در مورد مدل رده بالای Redmi K60 موجود است. لو ویبینگ، رئیس شیائومی چین و مدیر کل برند ردمی نیز در مورد نمایشگرهای 2K سری Redmi K60 صحبت کرد.


به گفته گیزچینا، سری Redmi K60 در چندین مدل با مشخصات متفاوت عرضه خواهد شد. این گوشی ها احتمالاً با تراشه های اسنپدراگون 8+ نسل 1، اسنپدراگون 8 نسل 2 و دیمنسیتی 8200 عرضه خواهند شد. گفته می شود این محصولات به نمایشگر 2K مجهز می شوند و دوربین سلفی آن ها در بریدگی پانچ سوراخ بالای صفحه نمایش آن ها قرار می گیرد. این محصولات احتمالا از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. گفته می شود یکی از مدل های این سری از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 30 واتی پشتیبانی می کند، در حالی که مدل دوم با شارژ سیمی 120 واتی و شارژ بی سیم 30 واتی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این محصولات در واقع اولین نسل از خانواده Redmi خواهند بود که از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهند کرد.

بر اساس گزارش ها، سری Redmi K60 در ژانویه سال آینده معرفی خواهد شد. این محصولات عنوان قاتلان پرچمدار سال 2023 را یدک می کشند. انتظار داریم با نزدیک شدن به مراسم رسمی معرفی، جزئیات بیشتری در مورد این گوشی ها در دسترس قرار گیرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۲:۳۵ توسط:علی موضوع: تکنولوژی و دیجیتال نظرات (0)