وبلاگ کریپتو وبلاگ کریپتو .

وبلاگ کریپتو

عمل بینی فانتزی یا عروسکی | عمل بینی

عمل انحراف بینی که به سپتوپلاستی معروف است همراه با جراحی زیبایی یا رینوپلاستی انجام می شود. در این عمل پزشک ابتدا باید انحرافات داخل بینی را برطرف کرده و سپس اقدام به برداشتن پولیپ کند. در نهایت فرآیند جراحی زیبایی روی ساختار بینی آغاز می شود.

هزینه جراحی انحراف بینی بستگی به میزان انحراف تیغه داخلی بینی دارد و ممکن است شامل هزینه های زیادی باشد. اما این پزشک است که باید پس از معاینه دقیق نظر قطعی خود را بدهد.

با توجه به اینکه درمان پولیپ و انحراف بینی جزو اقدامات درمانی محسوب می شود، بنابراین بیمه بخشی از هزینه های آن را پوشش می دهد. البته شایان ذکر است که سپتوپلاستی هرگز نباید همراه با جراحی بینی انجام شود، در غیر این صورت بیمه هزینه آن را پرداخت نخواهد کرد.

عمل بینی فانتزی یا عروسکی

این اصطلاح برای بینی هایی به کار می رود که شکل گربه ای به خود می گیرند و نوک بینی باید بیشتر از شکل استاندارد بلند شود. توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است شما را با پشیمانی زیادی مواجه کند، زیرا چهره شما را از حالت عادی خارج می کند. فقط خانم هایی که صورت ظریفی دارند می توانند بینی خود را به این شکل انجام دهند. به طور کلی هر چه نوک بینی بالاتر باشد، دستمزد جراح بیشتر می شود زیرا باید قوس بیشتری به قسمت بالایی بینی داده شود. در این زمان، پزشک باید زمان بیشتری را به قوس بینی اختصاص دهد.

عمل ترمیم بینی

هزینه عمل بینی همانطور که از نامش پیداست زمانی انجام می شود که فرد از نتایج جراحی اولیه راضی نباشد. البته گاهی این نارضایتی ناشی از مشکلات تنفسی بعد از عمل است و اگر پزشک مقصر باشد، تمام هزینه بر عهده اوست. در برخی موارد ممکن است به دلیل عدم وجود غضروف کافی، فرم بینی به حالت اولیه خود برگردد که نیاز به عمل ترمیم را افزایش می دهد. روش های ترمیمی گران تر هستند زیرا ممکن است نیاز به پیوند غضروف از سایر قسمت های بدن مانند لاله گوش یا دنده داشته باشند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۹:۰۵ توسط:علی موضوع: زیبایی و سلامت نظرات (2)