وبلاگ كريپتو وبلاگ كريپتو .

وبلاگ كريپتو

بازسازي ساختمان در مقابل نوسازي

البته شما هم دوست داريد ساختمان خود را تغيير دهيد و به جاي اينكه از ساختماني به ساختمان ديگر برويد، به دنبال راه ديگري هستيد تا به قول معروف دست خود را روي ساختمان قديمي خود بگذاريد.

بنابراين فكر مي‌كنيد چه كاري مي‌توان انجام داد تا ساختمان قديمي كه در آن زندگي مي‌كنيد يا در آن كار مي‌كنيد به بهترين شكلي كه مي‌خواهيد تبديل شود و به آنچه مي‌خواهيد تبديل شود؟

بله، شما انتخاب درستي كرديد. بازسازي ساختمان يكي از بهترين كارهايي است كه مي توانيد براي بازسازي ساختمان خود انجام دهيد.

براي بازسازي ساختمان خود بهتر است با ما در رويامال همراه باشيد تا به شما بگوييم چگونه مي توانيد صفر تا صد بازسازي ساختمان خود را به بهترين نحو انجام دهيد.

بازسازي يا نوسازي
قبل از اينكه بخواهيد هر تصميمي كه گرفته ايد را اجرا كنيد، خوب است بدانيد كه معنا و مفهوم بازسازي با نوسازي بسيار متفاوت است.

بازسازي به اين معني است كه همه چيز شروع به بازسازي مي كند و نوسازي به اين معني است كه فقط يك تغيير كوچك فقط به بخشي از خانه يا محل كار خود بدهيد. با ما همراه باشيد تا با اين دو معنا و مفهوم بيشتر آشنا شويد.

بازسازي ساختمان
بازسازي فرآيندي است كه توسط آن يك ساختمان را به حالت اوليه باز مي‌گردانيد. بناهاي تاريخي، قديمي و... از جمله بناهايي هستند كه به نوعي نياز به بازسازي و مرمت دارند. اقداماتي كه در بازسازي ساختمان قديمي و نوسازي آنها انجام مي شود شامل موارد زير است:

ترميم سوراخ هاي ديوار
ابزارهاي قديمي را تعمير كنيد
جايگزيني مبلمان قديمي با ماكت هاي اصلي
از بين بردن فرش هاي قديمي
پالايش كف چوبي
و...
بازسازي از منابع كمتر و انرژي كمتر استفاده مي كند و مي تواند مقرون به صرفه ترين كاري باشد كه مي توانيد انجام دهيد. اگر هدف شما ايجاد يك تغيير اساسي در ساختمانتان است، قطعاً بازسازي ساختمان بهترين گزينه براي شماست.

نوسازي
نوسازي يك فرآيند بازسازي و در برخي موارد با افزودن اجزاي جديد است. گرايش به نوسازي ارزان تر از نوسازي است. اين بسته به پروژه شما متفاوت است. بازسازي معمولاً با تعميرات همراه است. براي مثال، ممكن است تصميم بگيريد حمام خود را عوض كنيد. اما براي اينكه آن را كمي مدرن تر كنيد، يك دوش به وان اضافه مي كنيد كه مي تواند آن را به يك پروژه بازسازي تبديل كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۷:۱۰ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

اجاره ايمن كلايمر در كرج

اجاره ايمن كلايمر در كرج به صرفه ترين جايگزين داربست براي استفاده در ساختمان مي باشد.
تهران Climber بهترين شركت در زمينه اجاره كوهنورد در تهران مي باشد. تهران كوهنورد در شهرهاي ديگر نيز فعاليت دارد. براي اجاره كوهنورد در كرج به سايت تهران كوهنورد مراجعه كنيد.

معرفي كلايمر مدل آسمان

آسمان ايمن كلايمر
دسترسي به پرسنل و مواد در فضاهاي بسيار تنگ مانند تعمير ديگ بخار را مي توان با استفاده از كلايمر مدل آسمان تسهيل كرد.

كوهنوردهاي مدل آسمان سبك هستند زيرا قفس از آلومينيوم ساخته شده است.

چرخ هاي متصل به آن امكان انتقال آسان از كاميون به محل كار را فراهم مي كند. هيچ ابزاري براي مونتاژ يا استفاده از آن لازم نيست.
Climber نسخه اصلاح شده مدل Sky است. از پسوند كف پلت فرم MKD، محافظ سازه كشويي و مونتاژ پدال استفاده مي كند.

اين به طور خاص براي قرار دادن ديافراگم 18 اينچي طراحي شده است.
كار مدولار MKD
رتبه بندي بار قفس
اندازه قطعه بدون بار رتبه بندي وزن *

1 متر (3.25 فوت) L x 28 "W 368000-LMW01 1250 پوند. 299 پوند.

2 متر (6.5 فوت) L x 28 "W 368000-LMW02 1250 پوند. 365 پوند.

بدون آسانسور

اطلاعات ارزشمندي در مورد قفس هاي مدولار در راهنماي Sky Climber پيدا خواهيد كرد.

اين راهنما همچنين در صفحه منابع آنلاين وب سايت ما موجود است.

Swing Staging مفتخر است كه بزرگترين شركت اجاره داربست در شهر نيويورك در ساحل شرقي است.

اجاره و فروش انواع تجهيزات داربست. موجودي گسترده ما شامل داربست لوله، كوهنوردها و اجزاي پل پياده رو است.

هدف Swing Staging ارائه ايمن ترين و با كيفيت ترين محصولات داربست به صنعت ساختمان است.

پلتفرم هاي ما مطابق با OSHA هستند. هر قطعه الكتريكي كه ما ارائه مي دهيم مطابق با استانداردهاي UL يا فراتر از آن است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۴:۰۴ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

تفاوت آپارتمان و ويلا

اين آپارتمان در مجموع از چندين واحد تشكيل شده است كه در قسمت هايي مانند ورودي اصلي، پاركينگ، حياط و راه پله مشترك هستند. تعداد طبقات آپارتمان از 2 طبقه شروع شده و تا چندين طبقه ادامه دارد.

آپارتمان ها مسكوني، اداري و تجاري هستند و هر كدام با توجه به دكوراسيون بيروني و داخلي داراي ويژگي هاي متفاوتي هستند. در مقابل خانه هاي معمولي در يك تا سه طبقه ساخته مي شوند و فضاي بزرگتري نسبت به آپارتمان دارند.

هميشه نمي توان با قطعيت تصميم گرفت كه آيا بهتر است در آپارتمان زندگي كرد يا ويلا. وقتي فرصت تصميم گيري به ما داده مي شود، ابتدا بودجه خود را در نظر مي گيريم، سپس اولويت را انتخاب مي كنيم.

افراد بر اساس محل زندگي خود به دو دسته تقسيم مي شوند، افرادي كه مي خواهند در ويلا زندگي كنند و افرادي كه مي خواهند در آپارتمان زندگي كنند. البته ممكن است عده اي نظر خود را نسبت به مزايا و معايب هر كدام تغيير دهند و آنها را ارزيابي كنند.

حتي اگر پول كافي براي خريد خانه نداريد، كدام گزينه را براي اجاره آپارتمان در يوسف آباد يا خانه انتخاب مي كنيد؟ هيچ پاسخ كلي براي اين سوال وجود ندارد، زيرا انتخاب شما كاملا شخصي است و به عوامل زيادي بستگي دارد. با اين حال، ارزيابي ويژگي هاي دو مكان به شما كمك مي كند تا تصميم راحت تري بگيريد.

زندگي در آپارتمان به معناي دسترسي به آسايش و امكانات ويژه است، امكاناتي كه ممكن است خانه هاي معمولي فراهم نكنند. فروشگاه هاي مجاور، باشگاه ها، استخرها، پارك ها و خدمات امنيتي بخش كوچكي از امكاناتي است كه توسط آپارتمان ها به ساكنان ارائه مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۱:۲۷ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

يكي از شلوغ ترين سايت هاي شرط بندي پوكر است

Trap يكي از شلوغ ترين سايت هاي شرط بندي پوكر است؟


كدام سايت شرط بندي شلوغ ترين است؟ نمي توان با اطمينان گفت كه كدام يك از سايت هاي شرط بندي شلوغ ترين هستند. به طور كلي شلوغي يك سايت يك معيار است. براي تعيين اينكه آيا يك سايت شرط بندي شلوغ تر از سايرين است، بايد آن را با يك واحد مرجع مقايسه كنيم. ابتدا تصميم گرفته شد ميزان بازديد از سايت ما در روز اندازه گيري شود. البته اين نمي توانست نيازهاي ما را برآورده كند. زيرا يك سايت با انجام تبليغات گسترده مي تواند ترافيك خود را افزايش دهد. بنابراين تصميم گرفتيم كه معيار شلوغي سايت را براي مدت زماني كه كاربران در سايت هستند تعيين كنيم. طبق تحقيقات ما سايت هاي شرط بندي شلوغ بر اساس اين معيار بيشترين دقت را دارند. در نهايت با انجام اين تحقيق سايت تايني بت به عنوان شلوغ ترين سايت شرط بندي پوكر در نظر گرفته شد.

شلوغ ترين سايت هاي پوكر بعد از Tiny Idol


شلوغ ترين سايت شرط بندي بعد از تايني بت طبق تحقيقات ما دو سايت ايراني بودند. اولين سايت، سايت شرط بندي هات بت پوكر متعلق به جهانبخت است. جهان سايت شرط بندي خود را به يكي از شلوغ ترين سايت هاي شرط بندي پوكر به دليل شهرت خود تبديل كرده است. رتبه سوم در سايت River Poker. اين سايت شرط بندي اولين سايت اختصاصي شرط بندي پوكر است.

 

سايت منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۷:۰۷ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

آيا شيشه سراميكي براي گوشي هاي منحني مناسب است؟

گوشي هاي جديد معمولا داراي لبه هاي خميده هستند. يعني عينك تخت يا دو بعدي و دو بعدي براي اين گوشي ها مناسب نيست. زيرا لبه ها و گوشه هاي صفحه نمايش را نمي پوشانند و همچنان در معرض خطر هستند.

شيشه سراميكي در مدل هاي 2 بعدي، 2.5 بعدي و سه بعدي نيز موجود است. (تفاوت گلس تخت با شيشه 2.5 بعدي و سه بعدي را بخوانيد.) يعني طوري طراحي شده اند كه لبه هاي گوشي را به خوبي مي پوشانند و از نظر لبه هاي خميده مشكلي ندارند.

آيا شيشه سراميكي با شيشه با روكش سراميكي تفاوت دارد؟
آره. شيشه روكش سراميكي يك لايه نازك است كه روي شيشه معمولي استفاده مي شود. اگرچه اين شيشه از شيشه هاي معمولي دوام بيشتري دارد، اما در كل با شيشه هاي سراميكي متفاوت است. كل ضخامت شيشه سراميك از يك ماده بوده و پوشش اضافي ندارد.

چگونه شيشه سراميكي نصب كنيم؟
اكنون كه مي دانيد شيشه سراميكي چيست، مزاياي شيشه سراميكي را نسبت به شيشه هاي ديگر مي دانيد. اگر قصد خريد اين شيشه را داريد بايد نحوه نصب آن را نيز ياد بگيريد. نصب شيشه هاي سراميكي كاملا مشابه شيشه هاي ديگر است. فرقي نمي كند.

شيشه سراميكي با توجه به برند سازنده خود در دو مدل چسبي و بدون چسب عرضه مي شود. معمولا مدل ها چسبي يا تمام چسب هستند يا فقط دور آن چسب دارند كه همچنان مي توانيد آن را به دلخواه درست كنيد.

در اين ويدئو نحوه نصب شيشه منحني فول چسب به طور كامل توضيح داده شده است. شما مي توانيد اين ويدئو را مشاهده كنيد و مراحل نصب شيشه را به صورت صحيح و دقيق انجام دهيد.

آيا قيمت شيشه سراميكي نسبت به ساير شيشه ها بيشتر است؟

البته بستگي به نوع شيشه دارد. اما قيمت شيشه هاي سراميكي به طور كلي در اندازه يك شيشه سه بعدي نسبتاً بالا است. مشابه قيمت شيشه يا شيشه نانو. بنابراين تفاوت چنداني بين اين گل ها وجود ندارد. اما گلهايي با كيفيت بسيار بهتر و گرانتر نيز وجود دارد. در اينجا بهترين برند گلس گوشي سامسونگ را معرفي كرده ايم. به عنوان مثال شيشه سي پي + مكس كه يك شيشه 5 لايه فوق العاده قدرتمند است قيمت بالاتري نسبت به نمونه سراميكي دارد.

 

https://fonishop.com/product-category/glass/ceramic-glass/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۶:۱۵ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

شارژر غير اورجينال آيفون چه آسيبي به گوشي وارد مي كند؟

يك آيفون براي تامين انرژي به باتري نياز دارد و براي انجام عملكردهايش به شارژر آيفون نياز دارد تا گوشي را روشن نگه دارد.


فرآيند شارژ باتري ها به عهده شارژر مي باشد. پس مي توان گفت كه شارژر نقش اول و بسيار مهمي در تامين انرژي باتري دارد.

زماني كه كاربر آيفون را خريداري مي كند، علاوه بر خود گوشي، لوازم جانبي ديگري از جمله شارژر اصلي آيفون نيز در جعبه موجود است.

متاسفانه بر اساس استفاده هاي غيراصولي مانند افتادن شارژر در منبع تغذيه، قطع غيراصولي شارژر از آيفون و ... شارژر خراب مي شود.

در نهايت كاربر مجبور مي شود شارژر ديگري تهيه كند. از آنجايي كه هر شارژر غير اورجينال صدمات جبران ناپذيري به گوشي و باتري وارد مي كند، موضوع ديگري پيش مي آيد.

شارژر غير اورجينال آيفون چه آسيبي به گوشي وارد مي كند؟

عمر باتري آيفون را كاهش مي دهد.
باتري را بيش از حد معمول شارژ مي كند.
باتري در هنگام شارژ بسيار داغ مي شود.
باتري در برخي موارد باد مي شود يا حتي باعث آتش سوزي مي شود.

چگونه مي توانيم شارژرهاي آيفون اصل و غير اصل را تشخيص دهيم؟

متاسفانه اگر اطلاعات كافي در مورد لوازم جانبي گوشي نداشته باشيم، نمي توانيم به راحتي شارژر اصلي و تقلبي را تشخيص دهيم.

اولين پيشنهاد ما اين است كه براي خريد لوازم جانبي حتما به فروشگاه هاي معتبر مراجعه كنيد. در ايران مي توانيد شارژر آيفون را از ديجي كالا يا فروشگاه هاي معتبر ديگر مانند بابافون و خارج از كشور از amazon.com bestbuy خريداري كنيد.

اگر به هر دليلي نتوانستيم شارژر شما را از يك فروشگاه معتبر تهيه كنيم، بايد حداقل اطلاعاتي در مورد تشخيص شارژرهاي آيفون اصل و غير اصل داشته باشيم.

اينجا چندتايي هستند:

 

بسته شارژ بايد داراي نشان MFI باشد (شركت تجاري، براي تاييد اصالت لوازم جانبي اپل)
لوگوي MFI بايد دقيقاً شبيه اين باشد

 

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/iphone-charger/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۱:۰۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

مشخصات باتري آيفون 7 | باتري iphone 7

اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه آيفون ۷ اپل آيفون دارند. اين مقاله براي شما نوشته شده است. باتري آيفون 7 نيز مانند ساير آيفون ها پس از مدت زماني مشخص كه معمولاً دو تا سه سال است، تمام مي شود. بنابراين اگر اخيرا متوجه شده ايد كه باتري اپل آيفون 7 شما ضعيف است يا به سرعت در حال خالي شدن است. بايد بدانيد كه عمر باتري گوشي شما رو به پايان است.

در اين صورت بايد باتري گوشي خود را تعويض كنيد كه براي اين كار بايد به مراكز و فروشگاه هاي مربوطه مراجعه كنيد. زيرا باتري آيفون 7 اپل از آن دسته باتري هايي است كه كاربران نمي توانند آن را خارج كنند. تعويض اين باتري اوليه بيست دقيقه طول مي كشد. و خوب است قيمت تخميني باتري آيفون 7 اصل را بدانيد و اصل يا تقلبي بودن آن را بدانيد و بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد. در مقاله بعدي راه هاي زيادي براي اين كار به شما خواهيم گفت.

مشخصات باتري آيفون 7 اپل چيست؟

ظرفيت باتري آيفون 7 1960 ميلي آمپر ساعت است.
اين باتري يكي از باتري هاي ليتيوم يوني (Li-op) است و اندازه آن 15 درصد بزرگتر از باتري آيفون 6 است.
ولتاژ اين باتري حدود 3.8 (V) است.
نوع باتري APN: 616-00256 است و همانطور كه در بند اول ذكر شد، از نوع باتري قابل جابجايي كاربر است.
باتري آيفون 7 اصل
نتايج به دست آمده از تست باتري آيفون:
در آزمايش مكالمه مداوم با شبكه نسل سوم (3G) و مرور وب، نتايج زير مشاهده شد:
باتري آيفون 7 اپل مي تواند تا 11 ساعت و 30 دقيقه دوام بياورد.
عمر باتري آيفون 7 اپل در حالت استندباي 10 روز است.
عمر باتري در حالت پخش مداوم موسيقي تا 40 ساعت است.
عمر باتري آيفون 7 اپل در هنگام استفاده از اينترنت LTE و 3G دوازده ساعت است.
اين ميزان استقامت در هنگام استفاده از واي فاي چهارده ساعت است.
همچنين تعداد پخش مداوم ويديو تا 13 ساعت مي باشد و اين اعداد نشان از ظرفيت بالاي اين باتري دارد.

بررسي وضعيت باتري آيفون

باتري گوشي يكي از مهم ترين اجزاي گوشي است كه در هنگام خريد بايد به ويژگي هاي آن توجه كرد. اگر مدت هاست كه آيفون 7 اپل آيفون داريد يا مي خواهيد موبايلي از اين مدل بخريد، بهتر است به سلامت باتري گوشي خود توجه كنيد. آيفون 7 آيفون اپل اين گزينه را در اختيار كاربر قرار مي دهد. بنابراين كاربر مي تواند سلامت باتري گوشي خود را تعيين كند. در عين حال كاربر مي تواند ببيند كدام برنامه ها يا برنامه هاي موجود در گوشي از باتري زيادي استفاده مي كنند. عمر باتري به اين معني است كه هر بار شارژ كامل گوشي چندين ساعت دوام مي آورد. نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه عمر باتري بعد از دو سال مانند روز اول باشد. و بايد اين واقعيت را بپذيريد كه پس از اتمام عمر باتري، بايد آن را تعويض كنيد.

عواملي كه مي تواند به باتري آيفون 7 شما آسيب برساند و عمر باتري را به تاخير بياندازد عبارتند از:

اگر مي خواهيد آيفون ۷ اپل شما بيشتر از حد معمول دوام بياورد، بايد با عواملي كه باعث آسيب باتري مي شوند آشنا باشيد:
يكي از اين ويژگي ها زماني است كه گوشي خود را براي شارژ وصل مي كنيد. پس از اتمام فرآيند شارژ به شما اطلاع داده خواهد شد. مثلاً شب ها گوشي خود را شارژ مي كنيد و تا صبح آن را از برق جدا مي كنيد. اين يكي از آسيب زاترين دلايل باتري آيفون 7 اپل است، همچنين نبايد چندين ساعت متوالي گوشي خود را بدون شارژ رها كنيد، مي توانيد نكات كامل شارژ گوشي موبايل خود را در قسمت مقاله بخوانيد.

يكي ديگر از عواملي كه روي گوشي تاثير مي گذارد، افتادن روي سطح سخت و ضربه زدن به باتري آيفون 7 اپل آيفون است. براي اينكه باتري آيفون 7 اپل آسيب نبيند، بهتر است آن را در معرض هواي گرم يا سرد قرار ندهيد. همچنين استفاده از شارژرهاي بي كيفيت و باتري هاي غير اورجينال به باتري آيفون 7 اپل آسيب جدي وارد مي كند.پس استفاده از لوازم جانبي غير اصلي را فراموش كنيد.

راهكارهايي براي بهبود عمر باتري آيفون 7 آيفون اپل

آيفون 7 عمر باتري آيفون اپل پس از مدتي تمام مي شود، اما راه حلي براي به تاخير انداختن پايان عمر باتري وجود دارد. تلفن خود را از دماي بسيار بالا يا بسيار پايين دور نگه داريد. همچنين به زمان شارژ نيز توجه كنيد و پس از شارژ آن را براي مدت طولاني به برق متصل نكنيد. به عبارت ديگر، بايد مراقب باشيد كه گوشي را براي مدت طولاني بدون شارژ نگه نداريد. .. براي آسيب رساندن به باتري آيفون 7. تا آنجا كه ممكن است بايد از آيفون اپل اجتناب شود يكي ديگر از مسائلي كه بر باتري آيفون 7 تأثير مي گذارد، به روز رساني برنامه هاي تلفن است. و توصيه مي شود آپديت خودكار برنامه را متوقف كنيد تا باتري آيفون 7 آيفون اپل بدون تنظيم انرژي زيادي را هدر ندهد.

علاوه بر اين بايد توجه داشت كه خطاهاي برنامه ها انرژي زيادي را از باتري و حتي باتري هاي واقعي مي گيرد و بهتر است تا حد امكان برنامه هاي مورد نياز خود را آپديت كنيد. همچنين بايد از نصب هاي غير كاربردي خودداري كنيد. برنامه ها. از كارهاي غير ضروري خودداري كنيد و با مراجعه به تنظيمات گوشي با پر مصرف ترين اپليكيشن ها آشنا شويد. يكي ديگر از اين راه حل ها غيرفعال كردن تنظيمات كم مصرف است، اين گزينه در آيفون 7 آيفون اپل به صرفه جويي در مصرف باتري كمك مي كند. آيفون 7 آيفون اپل بسيار كارآمد است، در صورت تمام شدن عمر باتري آيفون 7 آيفون اپل به تدريج شاهد تخليه سريع باتري و تخليه ناگهاني آن خواهيد بود، بنابراين در صورت عدم تعويض باتري آيفون 7 اپل. آيفون، تورم را خواهيد ديد. باتري را مي سوزانيد و داغ مي شويد و بوي بدي مي دهيد.

اگر باتري آيفون 7 اپل متورم و داغ شد چه بايد كرد؟

اگر ديديد باتري آيفون 7 اپل در حال بزرگ شدن و داغ شدن بيش از حد است، بهتر است آن را در ظرف نسوز يا گلي قرار دهيد.
نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه در صورت آتش سوزي از آب براي خاموش كردن آتش استفاده نكنيد. زيرا آب با ليتيوم واكنش مي دهد و باعث آتش سوزي مي شود. اگر باتري آيفون 7 اپل آيفون آتش گرفت يا آتش گرفت، بهتر است بدانيد كه در اين حالت خارج كردن باتري ممكن است به گوشي شما آسيب برساند و حتي باعث انفجار آن شود، پس بهتر است گوشي را خاموش و روشن كنيد. به مراكز مربوطه و متخصصان ماهر مراجعه كنيد براي كاهش هزينه باتري مي توانيد از فروشگاه هايي كه باتري با گارانتي معتبر ارائه مي دهند نيز خريد كنيد.

۶ مرحله براي تعويض باتري آيفون ۷ اپل

  1. براي تعويض باتري آيفون 7 اپل آيفون ابتدا بايد ال سي دي گوشي را جدا كنيد تا آسيبي نبينند. نكته اصلي اين است كه با باز كردن آيفون 7 اپل آيفون، ضد آب بودن آن از بين مي رود. به اين ترتيب وقتي گوشي باز مي شود و استيكر روي قسمت جدا مي شود، اگر استيكر را پس ندهيد، گوشي شما خاصيت ضدآب خود را از دست مي دهد.
  2. در ابتدا بهتر است گوشي خود را كمتر از 20 درصد شارژ كنيد و حتما گوشي را خاموش كنيد.
  3. سپس دو پيچ كوچك پايين گوشي را باز كنيد. براي شل شدن چسب قسمت پاييني آيفون 7، بهتر است از سيستم گرمايشي مانند سشوار استفاده كنيد تا جداسازي صفحه نمايش راحت تر شود.
  4. سپس با استفاده از ساكشن كاپ سعي كنيد قسمت پايين صفحه گوشي را جدا كنيد.
  5. به تدريج اين جداسازي را ادامه دهيد تا كل صفحه از گوشي جدا شود.
  6. در مرحله بعد، بايد باتري آيفون 7 را با بازكردن چهار پيچ رابط و جدا كردن كانكتور از آيفون اپل جدا كنيد. پيچ بايد باز شود. موتور تپت را برداريد. اكنون مي توانيد باتري آيفون 7 اپل را با جدا كردن لبه نوار چسب باتري و تعويض باتري جديد جدا كنيد. به همين ترتيب مي توانيد باتري آيفون 7 اپل آيفون را تعويض كنيد اما براي احتياط بهتر است با كارشناسان اين حوزه مشورت كنيد تا درصد خطاي شما صفر شود.

آيا تا به حال براي خريد باتري آيفون در اصالت كالا با مشكل مواجه شده ايد؟

آيا تا به حال يك باتري آيفون خريده ايد و پس از مدت كوتاهي باتري آن ضعيف كار مي كند؟

هر جا براي خريد باتري آيفون مي رويد به شما مي گويند اورجينال است و بعد مي بينيد كه مشكل دارد؟

يك بار براي هميشه باتري آيفون خود را بخريد!

باتري آيفون 7 پلاس به صورت كاملا اورجينال 100 به فروش مي رسد اصل كالا

يكي از عوامل اصلي در عملكرد بهتر آيفون شما باتري باكيفيت است و در بيشتر مواردي كه از باتري غير اصلي استفاده مي شود، گزارش شده است كه عملكرد آيفون به شدت كاهش مي يابد و گاهي اوقات باعث ريستارت يا لوپ مي شود.

بنابراين اصل بودن يا نبودن باتري تأثير زيادي بر عملكرد تلفن همراه شما خواهد داشت.

قيمت هاي پايين تري كه در سايت هاي ديگر مي بينيد صرفاً به اين دليل است كه باتري معمولي در بازار وجود دارد و گارانتي ندارد.

آيفون 7 پلاس توسط پورت لايتنينگ شارژ مي شود و قابليت شارژ بي سيم را ندارد.

لطفا با اطمينان خريد كنيد

مشخصات فني باتري

ظرفيت: 2900 ميلي آمپر ساعت
باتري ليتيوم پليمري
باتري آيفون 7 پلاس از فناوري ليتيوم يوني استفاده مي كند كه سريعتر شارژ مي شود و دوام بيشتري نسبت به نسل هاي قديمي باتري هاي ليتيوم يون دارد. با شروع iOS 12.1، سري‌هاي آيفون 7 و 8 عملكرد بهتري دارند و براي جلوگيري از خاموش شدن غيرمنتظره دستگاه، شارژ باتري را مديريت بهتري دارند، اين ويژگي مختص مديريت عملكرد باتري آيفون است و ساير محصولات اپل اينگونه نيستند.

براي اطلاعات بيشتر در مورد ظرفيت باتري بر اساس زمان، به بخش جزئيات محصول مراجعه كنيد.

تعويض باتري آيفون

علاقه مندان به محصولات اپل مي توانند در صورت تمايل با افزودن يك مجموعه آچار تعميري به سبد خريد، باتري گوشي را با توجه به سامانه «خودم مي توانم انجام دهم» را تعويض كنند.

همچنين اگر ساكن تهران هستيد، مي توانيد گزينه نصب در محل را فعال كنيد تا تعميركار تخصصي آيفون در منزل يا محل كار، باتري آيفون شما را تعويض كند.

سيستم آموزش تعميرات سرويس اپل با عنوان "من خودم مي توانم انجامش دهم":
آموزش گام به گام تعويض باتري آيفون 7 پلاس
راهنماي گام به گام باز كردن گوشي و سپس نحوه جدا كردن باتري از بدنه.

نحوه تعويض چسب پشت باتري آيفون 7 پلاس
تابلوهاي تعويض باتري آيفون
درصد سلامت باتري (كمتر از 80%)
شارژ سريع تخليه
آيفون را خاموش كنيد
باتري را باد كنيد
به طور كلي ميانگين عمر باتري آيفون ها بين 1 تا 3 سال است و بايد هر چند وقت يك بار آن را تعويض كنيد تا باتري قابليت هاي اوليه خود را از دست ندهد.

 

منبع: support.apple


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۹:۳۷ توسط:علي موضوع: تكنولوژي و ديجيتال نظرات (0)

فريلنسر كيست | راهنماي كامل فريلنسر شدن

اين روزها اصطلاح فريلنسر و فريلنسر را زياد مي شنويم، اما شايد براي شما كه گاهي كارهاي پروژه اي انجام مي دهيد يا از انجام اين كارها لذت مي بريد، اين سوال پيش آمده باشد كه "تعريف دقيق فريلنسر چيست؟" و آيا شما جزو اين دسته از كارگران هستيد يا خير؟ پس بياييد ابتدا ببينيم فريلنسر كيست و فريلنسر به چه معناست؟

فريلنسري به اين معني است كه شما ترجيح مي دهيد به عنوان يك فريلنسر به جاي كار براي شخص يا سازمان ديگري به صورت تمام وقت يا پاره وقت در يك تعهد طولاني مدت كار كنيد. فريلنسينگ شغلي است كه در آن ساعات كاري بيشتر متعلق به شماست.

شما به عنوان يك فريلنسر از «هفت ايالت كار» معروف آزاد هستيد! البته اين عبارات به اين معني نيست كه شما تعهد ديگري نداريد! با ما همراه باشيد تا ببينيد فريلنسر دقيقا چيست و چه مي كند.

كار آزاد چيست و چرا اينقدر محبوب شده است؟

فريلنسر كسي است كه بر اساس تجربه خود، در زمان هاي معيني بر روي تعدادي قرارداد جداگانه كار مي كند. قراردادها مي توانند يكي پس از ديگري يا همزمان شروع شوند. فريلنسينگ مزايا و معايب خود را دارد، مزايا از معايب آن بيشتر است! در اين مقاله در مورد تمامي اين نكات به صورت جداگانه صحبت خواهيم كرد.

اگر شما يك عكاس، مترجم، نويسنده، برنامه نويس يا طراح وب هستيد كه كارفرماي خاصي نداريد و از پروژه اي به پروژه ديگر مي رويد، به شما تبريك مي گويم. شما يك فريلنسر هستيد! فريلنسينگ مي تواند يك شغل تمام وقت يا حتي پاره وقت باشد و به طور كلي به كارهايي گفته مي شود كه مي توانيد به صورت آنلاين از خانه انجام دهيد.

فريلنسرها توسط شركت ها و كارفرمايان مختلف به صورت پاره وقت يا كوتاه مدت استخدام مي شوند، اما نه حقوق و مزايايي برابر با كاركنان تمام وقت دريافت مي كنند و نه به شركت خاصي متعهد هستند. يعني پس از اتمام پروژه و تسويه حساب با شركت، استخدام آنها به پايان مي رسد و ديگر تعهدي براي كارفرما وجود ندارد.

با ظهور اقتصاد گيگ، مردم بيش از هر زمان ديگري از فريلنسينگ صحبت مي كنند، به همين دليل است كه امروزه تعداد فريلنسرها بيش از هر زمان ديگري است. يك مطالعه در سال 2019 توسط اتحاديه Upwork و Freelancers نشان داد كه نزديك به 57 ميليون آمريكايي در سال 2019 به عنوان فريلنسر كار مي كردند.

آيا دوركاري نيز نوعي فريلنسري است؟

با توجه به اپيدمي كرونا، بيشتر با اصطلاح دوركاري يا دوركاري سروكار داريم و به نظر مي‌رسد كار از راه دور اصل همه سازمان‌ها باشد. درست است كه فريلنسرها به طور مستقل، در خانه، حتي زماني كه سر كار نيستند و از راه دور كار مي كنند، كار مي كنند. با اين حال، اين موضوع (كار از راه دور) به طور خاص به كاركنان شاغل شركت اشاره دارد. شما ممكن است كارمند شركت باشيد، اما براي برخي مسائل، از راه دور كار مي كنيد. در اين مورد، شما به كل زيرساخت در شركت خود نياز داريد. بنابراين نمي توانيد بگوييد كه يك فريلنسر هستيد.

مثلا، اگر منشي شركت هستيد؛ شما بايد كانال ارتباطي را از شركت به مشتريان خود از شركت به منزل خود انتقال دهيد. يا اگر كنترل پنل وب سايت داريد، بايد تمام رمزهاي عبور را به رايانه خانگي خود منتقل كنيد. بنابراين در حالي كه اين درست است كه فريلنسرها به طور دائم از راه دور كار مي كنند، كارمندان شركت از اين قاعده مستثني نيستند و در برخي موارد كار را از راه دور انجام مي دهند.
به طور خلاصه، مي توان گفت كه اكثر فريلنسرها يك كارگر از راه دور هستند، اما برعكس اين موضوع صادق نيست و لزوماً هر كارگر دوركاري يك فريلنسر نيست. اميدواريم اكنون تفاوت بين ريموت و فريلنسر براي شما روشن شده باشد.

كار آزاد را با كارمند بودن مقايسه كنيد

يك كارمند مي تواند تا آخر عمر خود يك كارفرما داشته باشد (اگر شركت محل كار خود را تغيير ندهد)، اما يك فريلنسر مي تواند تعداد بي شماري كارفرما داشته باشد يا همزمان براي چندين كارفرما كار كند.
كاركناني كه براي مدت معيني در يك شركت استخدام مي شوند بايد قوانين و دستورالعمل هاي آن شركت را رعايت كنند. اما فريلنسرها متعهد مي شوند كه پروژه را فقط در زمان توافق شده تحويل دهند و لازم نيست در زمان مشخصي در شركت حضور داشته باشند، لباس فرم و غيره بپوشند.

تا زماني كه كارمند عضوي از خانواده شركت باشد، مسئوليت وظايف خود را بر عهده دارد و در ازاي انجام آنها، حقوق دريافت مي كند. اما فريلنسرها كارفرماي خود را براي اجراي يك پروژه موقت استخدام مي كنند و وقتي پروژه تكميل شد و حساب پاك شد، عملاً روابط خود را با شركت قطع مي كنند - اگرچه ممكن است دوباره در پروژه ديگري با هم همكاري كنند.

مزاياي فريلنسري در مقايسه با كار به عنوان كارمند

كارمندان مجبورند برخي از نقاط شركتي را كه در آن كار مي كنند بررسي كنند. سفر در زمان، پوشيدن يونيفرم خاص، پيروي از خط مشي شركت و غيره. مسئوليت آنهاست اما فريلنسرها به نوعي استاد خودشان هستند و تنها مسئوليت آنها در قبال كارفرمايشان اين است كه پروژه را در زمان ممكن به پايان برسانند. در اينجا برخي از مزاياي فريلنسر بودن آورده شده است:

  • اصولا شما كارفرماي خودتان هستيد و براي خودتان كار مي كنيد
  • شما مي توانيد با شركت در پروژه هاي خارجي به عنوان فريلنسر كسب درآمد كنيد
  • حتي مي توانيد در حين سفر روي پروژه ها كار كنيد
  • شما مي توانيد روي چندين پروژه به طور همزمان كار كنيد
  • هيچ مدير يا مقامي بالاتر از شما نخواهد بود
  • از آنجايي كه شما حقوق خود را تعيين مي كنيد، هيچ محدوديتي براي درآمد شما وجود ندارد
  • در بيشتر موارد، شما از پرداخت ماليات معاف هستيد

معايب فريلنسر بودن

تا اينجا در مورد مزاياي فريلنسر بودن صحبت كرده ايم، اما اگر بخواهيم صادقانه به اين موضوع نگاه كنيم، متوجه مي شويم كه فريلنسر بودن به اين راحتي ها نيست و معايبي هم دارد، هرچند اين موارد در مقايسه با موارد ديگر ناچيز است. جنبه هاي منفي مزايا، اما مسئوليت ما مستلزم نگاهي كوتاه به آنها است:

كار در خانه - اگر وضعيت خانه آماده نيست - مي تواند براي شما يك چالش باشد، بنابراين شما تصميم مي گيريد كه از كار خود در شركت مراقبت كنيد!

وقتي شما خوداشتغالي هستيد، همه كارها بر دوش شماست، از حسابداري و بازاريابي و هماهنگي با كارفرما تا خودتان كار را انجام دهيد.

براي تكميل مشاغل خود بايد با پروژه هاي مختلف سر و كار داشته باشيد، كارفرما پيدا كنيد و پروژه هاي جديد بخشي از وظايف و چالش هاي شما خواهند بود.

اگر با قرارداد خود مشكل داريد و كارفرما از پرداخت پول به شما امتناع مي ورزد، اين شما هستيد كه بايد ادعا كنيد. البته در سعي كرده ايم اين چالش ها را براي فريلنسرها به حداقل برسانيم. با ثبت نام به عنوان فريلنسر در مي توانيد نمونه كارها و رزومه خود را به كارفرمايان سراسر ايران نشان دهيد و بدون نگراني از بابت حقوق و دستمزد شروع به انجام پروژه هاي آنها كنيد.

حرفه آزاد مي تواند يك حرفه عالي و يك انتخاب عالي براي آن دسته از معماراني باشد كه به دنبال استقلال و آزادي بيشتر در كار خود هستند. البته نمي توان مشكلات اين حرفه را ناديده گرفت، اما راهكارهاي خاصي در اين زمينه وجود دارد كه مي توان از آنها براي غلبه بر چالش ها و مشكلات استفاده كرد. براي افرادي كه در شركت‌هاي مختلف استخدام مي‌شوند، شغل آزاد ممكن است به عنوان يك مدل شغلي كم‌كليد در نظر گرفته شود كه به طور خودكار امنيت مالي كمتري را نشان مي‌دهد و تعريفي ضعيف از مسئوليت را به كارفرمايان پيشنهاد مي‌كند. اما نتايج نشان از آمار رو به رشد اين حرفه در كشورهاي مختلف دارد و همين موضوع مي تواند اهميت اين حرفه را بيش از پيش ثابت كند. اين آمار نشان مي دهد كه 35 درصد از نيروي كار آمريكا را فريلنسرها تشكيل مي دهند. در ادامه توضيحات بيشتري در مورد فريلنسري معماري خواهيم داد.

چند رزومه براي خودتان جمع آوري و مرتب كرديد؟

اول از همه به اين نكته توجه كنيد كه حرفه آزاد در دنياي معماري ديگر به مدرك شما نمي پردازد، در واقع رزومه شما به جاي شما صحبت مي كند. بهتر است كه بهترين نمونه هاي طراحي نما، دكوراسيون، محوطه سازي و فضاي اداري را بايگاني كنيد. نام و مشخصات را روي تصوير وارد كنيد و در صورت نياز در اختيار همكاران قرار دهيد.

جمع بندي

اين يكي از مهمترين قسمت هاست. وقتي مي خواهيد با يك گروه يا سازمان مشاركت داشته باشيد چگونه قراردادي را شروع مي كنيد؟ چگونه وارد دفتر مي شويد، چگونه در مورد خود صحبت مي كنيد، چگونه در مورد كار پروژه آنها اطلاعات كسب مي كنيد، و در نهايت موضوع اصلي، يعني چگونه همكاري را پيشنهاد مي كنيد؟ پس از هماهنگي، در شرايطي كه سبدهاي قوي وجود دارد، چگونه مي توانيم قيمت انتخابي را در كمال آرامش به دست همكاران برسانيم؟ ديگر نگران پاسخ منفي نباشيد. شما كار خود را حرفه اي انجام داده ايد پس نگران نباشيد در همان دفتر انتخاب مي شويد. همچنين به بخش مطالب داغ ما نيز سر بزنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۵:۵۷ توسط:علي موضوع: مطالب داغ نظرات (0)